Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe c++ aktualnosci, changelog itp

(1/3) > >>

tmj:
Wątek tylko dla ogłoszeń deweloperów. Dyskusje i problemy z instalacją w oddzielnych tematach.
Dobra, nikomu innemu sie nie chcialo, to zrobie :P  Dla uproszczenia zycia, podsumowanie zmian w exe konwertowanym na c++ i aktualna paczka instalacyjna.

Instalacja

sciagnac aktualna wersje exe z zalacznika, i umiescic w katalogu symulatora

Zmiany i nowe funkcje


--- Cytuj ---* parser obsluguje cudzyslowy tzn np "foo bar" jest traktowane przy pobieraniu jako jedno slowo

* przy podawaniu nazw tekstur w plikach konfiguracyjnych moga tez byc podane parametry kontrolne dla tekstury, w formacie:

--- Kod: ---texturename.ext:traits

--- Koniec kodu ---
gdzie .ext to opcjonalne rozszerzenie nazwy pliku, a :traits to zdefiniowane opcjonalne parametry:
 s (wylacza zawijanie tekstury w 'poziomie')
 t (wylacza zawijanie tekstury w 'pionie')
 # (odpowiednik obecnego # na poczatku nazwy)

* poprawione filtrowanie tekstur. O jakosci filtrowania decyduje wpis w pliku .ini

--- Kod: ---anisotropicfiltering X

--- Koniec kodu ---
gdzie X to 1, 2, 4, 8 lub 16. domyslnie przyjmowana jest wartosc 8

* odwrocone klawisze sterowania stanem tylnych swiatel. Teraz ten sam klawisz obsluguje przednie i tylne swiatlo po jednej stronie

* chodzenie w kabinie dziala teraz tak samo jak wszedzie indziej, czyli na podstawie kata obrotu kamery

* dodana funkcja powiekszenia/przyblizenia widoku, dostepna poprzez przytrzymanie srodkowego klawisza myszy

* dodana mozliwosc zmiany obszaru obejmowanego przez kamere symulatora. Regulacja odbywa sie poprzez wpis w .ini

--- Kod: ---fieldofview X

--- Koniec kodu ---
gdzie X jest katem widzenia w pionie (wartosc pozioma jest dopasowywana na podstawie stosunku szerokosci/wysokosci okna) Standardowa wartoscia w symulatorze jest 45 stopni, wpisem w .ini mozna to zmienic w zakresie 15-75 stopni.

* w trybie debug regulacji kata widzenia kamery moze tez byc wykonana przy uzyciu klawisza Ctrl i kolka myszki. Aktualna wartosc kata widzenia podana jest na ekranie F8

* bardziej poprawnie kalkulowane oswietlenie cyklu dobowego, i kolorow nieba

* gwiazdy sa standardowym elementem sceny, pojawiaja sie gdy zrobi sie dostatecznie ciemno, nie trzeba wiec ich recznie dokladac do sceny

( dla autorow scenerii: w zwiazku ze zmianami w rysowaniu nieba zalecana jest wymiana w sceneriach obiektu sky_dynamic_stratus na skydome_clouds )

* rozbudowana kontrola uplywu czasu w trybie debug:
 f6: standardowa skala uplywu czasu
 shift+f6: 1 min = 5 min
 ctrl+f6: 1 min = 20 min
 shift+ctrl+f6: 1 min = 1 godz.

 shift + f1: przesuniecie zegara o 5 min
 ctrl + f1: przesuniecie zegara o 20 min

* dodany pod Ctrl+F7 przelacznik w trybie debug, pomiedzy swiatlem kalkulowanym na podstawie aktualnego czasu scenariusza, a stalym swiatlem dziennym

* zmieniona wizualizacja sceny w trybie wireframe (przelaczanym klawiszem F7 w trybie debug)

* dynamiczne oswietlenie sceny przez swiatla lokomotyw, na podstawie odleglosci do kamery i/lub ilosci zapalonych lamp. Ilosc obslugiwanych swiatel jest kontrolowana wpisem w .ini

--- Kod: ---dynamiclights X

--- Koniec kodu ---
wartoscia domyslna jest 3, dopuszczalny zakres wartosci to 1-7  W miare wspolczesne karty graficzne nie powinny miec specjalnych klopotow z obsluga 7 zrodel, ale jest to kwestia indywidualnych testow

* zmiana funkcji klawisza F4: teraz po nacisnieciu F4 ladujemy na zewnatrz lokomotywy, mniej wiecej w okolicy drzwi do kabiny ktora zajmowalismy. Do obserwacji scenicznych przejazdow z dystansu jest teraz shift + F4.

* opcja w .ini umozliwiajaca synchronizacje wyswietlania z czestotliwoscia odswiezania monitora

--- Kod: ---vsync yes

--- Koniec kodu ---
domyslnie ustawiona na 'no', dla wiekszej czestotliwosci odswiezania w sytuacji gdy generowanych jest mniej niz 60 klatek/sek

* dodany now przelacznik, przygaszanie swiatel lokomotywy. Uaktywniany przez Ctrl+Shift+L, deaktywowany przez Ctrl+L. Nazwa przelacznika w pliku .mmd to dimheadlights_sw

* poszerzony system dynamicznego zwiekszania/zmniejszania detali. Przy fps > 65 symulator stopniowo zwieksza zakres widocznosci obiektow, maksymalnie do 3x wartosci standardowej. Czyli obiekty ze zdefiniowanym zakresem widocznosci do 1km moga byc teraz widoczne z maks. ~3 km, a teoretyczny maksymalny zakres widocznosci to 7.5km

* dodany pasek postepu operacji podczas wczytywania scenariusza

* Dodane nowe parametry dostepne dla modulu pythona:

--- Kod: ---linebreaker (stan wylacznika szybkiego)
mainctrl_pos (zazadane ustawienie dla nastawnika glownego)
scndctrl_pos (zadane ustawienie nastawnika dodatkowego)
traction_voltage (wartosc napiecia na pantografach)

--- Koniec kodu ---

* dodana mozliwosc zmiany koloru tekstow interfejsu uzytkownika. Odbywa sie to wpisem w .ini

--- Kod: ---uitextcolor R, G, B

--- Koniec kodu ---
gdzie R, G, B to skladowe koloru, w zakresie 0-255

* przekonstruowany nieco rzeczony interfejs uzytkownika. Klawisze F1, F2, F3 maja teraz dwa tryby, orientacyjny i poszerzony, przelaczane kolejnymi nacisnieciami klawisza. W trybach tych podawane sa:
f1: stan nastawnikow i hamulcow, w trybie poszerzonym takze predkosc, ograniczenia i cisnienie hamulcow
f2: nastepna stacja, w trybie poszerzonym takze rozklad (dotychczas dostepne pod f3)
f3: wszystkie "flaki" pojazdu, w trybie poszerzonym takze tablica skanowania (dotychczas dostepne pod f2)

* dodane aureole dla punktow swietlnych

* dodany parametr zachmurzenia sceny. Na chwile obecna jest to opcjonalny parameter typu float w sekcji atmo pliku .scn, o wartosci miedzy 0 i 1  Niebo 'zachmurzone' jest bardziej monochromatyczne, i redukuje efekt jaki w oswietleniu ma slonce -- swiatlo sceny jest rozlozone bardziej rownomiernie

* przeorganizowane troche klawisze obslugi hamulcow:
- hamulec lokomotywy jest teraz w calosci na lewej kolumnie klawiatury numerycznej (7 zmniejszenie, 1 zwiekszenie, 4 odluzniacz)
- hamulec pociagu jest podobnie na jednej kolumnie klawiatury numerycznej (9 zmniejszenie, 3 zwiekszenie, 6 pozycja jazdy)
- poniewaz te dwie kolumny maja organizacje 'gorny klawisz = mniejsza sila hamowania, dolny klawisz = wieksza sila' kolumna srodkowa dziala teraz podobnie, tzn sila hamowania zwieksza sie idac po kolei klawiszami 8 -> 5 -> 2

* przeorganizowane troche klawisze obslugi swiatel:
- swiatla glowne na obsadzonym koncu lokomotywy przelaczane sa klawiszami Y, U, I
- swiatla czerwone na obsadzonym koncu lokomotywy przelaczane sa kombinacja Shift+Y i Shift+I
- aby przelaczyc swiatla na drugim koncu lokomotywy uzywamy powyzszych kombinacji lacznie z klawiszem Ctrl

* oprocz klawiatury symulator obsluguje tez gamepad. Jak na razie kontrola gamepadem jest tylko dla funkcji najbardziej podstawowych:
-- prawy drazek do rozgladania sie
-- lewy drazek ma dwie funkcje. W trybie podstawowym sluzy do chodzenia. Natomiast przy wcisnietym jednym z podstawowych klawiszy, sluzy do kontroli podstawowych urzadzen:
--- przycisk A + gora/dol: kontrola glownego nastawnike (gora: zwiekszenie, dol: zmniejszenie)
--- przycisk B + gora/dol: kontrola hamulca pociagu (dol: zwiekszenie sily hamowania, gora: zmniejszenie)
--- przycisk Y + gora/dol: hamulec lokomotywy (dol: zwiekszenie sily hamowania, gora: zmniejszenie)
--- przycisk X + gora/dol: nastawnik boczny (gora: zwiekszenie wartosci, dol: zmniejszenie)

* obsluge gamepada mozna wylaczyc poprzez wpis w pliku .ini

--- Kod: ---input.gamepad no

--- Koniec kodu ---
moze to byc konieczne w przypadku konfiguracji z podlaczonym kontrolerem PoKeys (przynajmniej dopoki w exe nie ma pelnej konfiguracji dla gamepada)

* poruszanie sie ma tylko dwie predkosci, normalna (klawisze kursora) i "bieg" (shift + klawisze kursora)

* w trybie debug poruszanie jest przyspieszone: normalne odpowiada predkosci 'bieg' z trybu zwyklego, a bieg w trybie debug jest... szybszy.

* dodano obsluge dla wiecej niz jednego pliku logowania. Uaktywniana jest wpisem w .ini

--- Kod: ---multiplelogs yes

--- Koniec kodu ---
Jesli opcja jest aktywna, symulator zamiast plikow log.txt i errors.txt tworzy w katalogu logs odrebne pliki dla kazdego uruchomienia/scenariusza, nie nadpisujac starych.

* dodana obsluga przycisku opuszczenia wszystkich pantografow (w kabinach wyposazonych w taki wihajster, czyli wpis pantalloff_sw w pliku .mmd z przypisanym sub-modelem), na ta chwile pod kombinacja Ctrl + P

* dodana obsluga dedykowanego przycisku opuszczania tylnego pantografu, pantrearoff_sw do pary z juz istniejacym wylacznikiem pantografu przedniego.

* dodana obsluga przyciskow podnoszacych/opuszczajacych pantografy wybrane przy pomocy odrebnego przelacznika/zaworu, pantselected_sw: i pantselectedoff_sw:  Wspomniany odrebny przelacznik nie jest jeszcze zaimplementowany, tymczasowo obsluga kabiny z nowym typem przyciskow odbywa sie uzywajac standardowych kombinacji klawiszy obslugi pantografow.

* rozszerzona obsluga tekstur wymiennych: dla modeli uzywajacych kilku tekstur wymiennych (uaktywnianych dodaniem znaku # po nazwie modelu w pliku .mmd) przy umieszczaniu modelu w scenie zamiast nazwy tekstury bazowej mozna tez podac liste nazw tekstur, rozdzielonych znakiem "|" Czyli np zamiast wpisu

--- Kod: ---node -1 0 nazwa_pojazdu dynamic katalog nazwa_tekstury (...)

--- Koniec kodu ---
ktory instruuje exe by szukac tekstur "nazwa_textury,1" "nazwa_tekstury,2" "nazwa_tekstury,3" itp mozna podac wpis

--- Kod: ---node -1 0 nazwa_pojazdu dynamic katalog teksturaA|teksturaB|teksturaC|teksturaD (...)

--- Koniec kodu ---
co spowoduje przypisanie do modelu tekstur "teksturaA", "teksturaB", "teksturaC" itd. Mozna definiowac w ten sposob do czterech tekstur (trzech, jesli model ma obslugiwac takze wymienna teksture tablic rozkladu)

* dodana obsluga konfiguracji klawiszy

na razie obejmuje tylko obsluge pojazdu, bo reszta nie jest jeszcze podpieta pod nowy system. Przypisania klawiszy przechowywane sa w pliku "eu07_input-keyboard.ini" (plik tekstowy, moze byc edytowany np. notatnikiem) Kazda linia pliku definiuje jeden klawisz, np

--- Kod: ---pantographlowerall ctrl p // opuszczenie wszystkich pantografow

--- Koniec kodu ---
pierwsze slowo to nazwa komendy i tego nie ruszamy; nastepnie podany jest klawisz do ktorego ma byc przypisana, i opcjonalne modyfikatory shift i/lub ctrl  Komentarze tlumacza, ktora komenda jest do czego, zeby latwiej sie bylo polapac.

* obsluga odrebnych przyciskow aktywacji tonow syreny, hornlow_bt i hornhigh_bt Zalaczane sa tymi samymi klawiszami co zwykla dzwignia. Uwaga: oba przyciski maja zakres animacji (0, 1) w odroznieniu od 'starej' dzwigni gdzie animacja niskiego tonu miala zakres (0, -1)

* rozdzielone dzialanie przyciskow kontroli syreny, aktywacja tonu wysokiego nie wylacza niskiego, i odwrotnie. Aby uniknac blednego zapetlania sie dzwiekow aktywacja tonu wysokiego zostala przeniesiona domyslnie pod klawisz S (kontrola piasecznicy jest teraz domyslnie pod Shift+S, a przelacznik blokady drzwi pod Ctrl+S)

* dodane do .fiz: parametr AirLeakRate w sekcji Brakes: definiuje predkosc wycieku powietrza z ukladu hamulcowego. Wartosc nominalna to 1.0 wiec np wartosc 1.5 spowoduje 50% szybszy wyciek. Nie nalezy przesadzac ze zwiekszeniem parametru, bo wartosci rzedu 5+ moga doprowadzic do sytuacji gdzie sprezarka lokomotywy nie nadazy z produkcja. Przy standardowej wartosci 1.0 wycieki sa na poziomie zalaczania sprezarki co 5-15 min czasu symulacji, zaleznie od rodzaju i dlugosci skladu.

* dodane do .fiz: parametr ConverterStart w sekcji Cntrl: okreslajacy metode obslugi przetwornicy -- domyslnie (wartosc Manual) przetwornica sterowana jest recznie. Jesli wartosc parametru ustawiona jest na Automatic przetwornica wlacza sie automatycznie po zamknieciu wylacznika szybkiego.

* dodane do .fiz: parameter ConverterStartDelay w sekcji Cntrl: okreslajacy (w sekundach) opoznienie, z jakim uruchamia sie przetwornica po zamknieciu wylacznika szybkiego. wartosc domyslna to 0, czyli brak opoznienia.

* dodany nowe przelaczniki, kontrolujace prace przetwornicy i sprezarki tylko dla obsadzonego czlonu. Uaktywniane przez Shift+X (przetwornica) i Shift+C (sprezarka). Nazwa przelacznikow w pliku .mmd to converterlocal_sw i compressorlocal_sw

* wylacznik stycznikow liniowych moze byc obslugiwany jako bistabilny, a nie tylko impulsowy jak dotychczas. Tryb bistabilny uaktywnia sie wpisem MotorConnectors=Toggle w sekcji Switches: pliku .fiz

* zmiana w systemie wizualizacji, eliminujaca z-fighting i inne nieciekawe efekty zbyt niskiej precyzji liczb zmiennoprzecinkowych pojawiajace sie w miare oddalania od "srodka" mapy

* po zatrzymaniu sygnalem radio-stop AI potrafi teraz skasowac otrzymany sygnal poprzez wylaczenie/zalaczenie radia, zamiast stac w polu i tylko bezskutecznie dusic odluzniacz

* uruchomiona obsluga parametru grubosci linii dla elementow scenerii typu "lines" itp

* indywidualne oswietlenie dla sekcji modelu uproszczonego wnetrza. Submodele z nazwami w formacie corridorXX lub korytarzXX (gdzie XX to liczba of 00 do 99, czyli np korytarz00) sa klasyfikowane jako korytarze/przedsionki. Submodele z nazwami w formacie compartmentXX lub przedzialXX sa klasyfikowane jako przedzialy. Oswietlenie w sekcji jest zalaczane gdy spelnione sa wszystkie ponizsze warunki:
- na zewnatrz jest dostatecznie ciemno (definiowane jak dotychczas parametrem self illum)
- pojazd jest w skladzie z pojazdem prowadzacym, ktory ma zalaczony akumulator (co jest uproszczona metoda sprawdzenia, czy pojazd prowadzacy jest aktywny)
- dla przedzialow oswietlenie zalaczane jest z 75% szansa, okreslana w momencie spelnienia poprzednich warunkow, dla korytarzy oswietlenie zalaczane jest z szansa 100%

* aktywowana obsluga parametru sily odblaskow swiatla (specular highlights) dla modeli 3d. Poniewaz parametr poprzednio obslugiwany nie byl, wiekszosc modeli ma go ustawiony na cos w stylu (150, 150, 150) wartosc ta jest zazwyczaj zbyt wysoka dla materialow innych niz takie, ktore swiatlo odbijaja doskonale (szyby, wypolerowany metal)  W zwiazku z tym domyslnie exe modyfikuje podana wartosc parametru specular do 25% wartosci dla geometrii nieprzezroczystej, i 150% podanej wartosci dla geometrii polprzezroczystej, ktora w zalozeniu powinny byc wylacznie szyby itp. Mechanizm skalowania kontrolowany jest wpisem w ini

--- Kod: ---scalespeculars (yes)/no

--- Koniec kodu ---

* dodana obsluga urzadzen kabiny przy uzyciu myszy. Do przelaczenia trybu pracy uzywany jest klawisz Alt. W trybie obslugi mysza kamera pozostaje nieruchoma a zamiast niej porusza sie kursor, ktorym mozna aktywowac urzadzenia. Dla wiekszosci urzadzen do aktywacji sluzy lewy przycisk, w przypadku urzadzen jak nastawnik, hamulec lub wielopozycyjne pokretla lewy przycisk przestawia urzadzenie 'do przodu' zas prawy 'do tylu'. Operowanie mysza elementami takimi jak nastawnik i hamulec odbywa sie tym szybciej, im dalej odsuniemy mysz od punktu w ktorym byla w momencie wcisniecia. W standardowym trybie pracy symulatora kursor myszy podswietla jedynie urzadzenia zdefiniowane w pliku .mmd, podajac ich ujednolicone nazwy. W trybie debug podswietlane sa wszystkie czesci kabiny, a zamiast nazw ujednoliconych wyswietlane sa nazwy submodeli.

* w trybie ruchu poza kabina pojazdu, gdy wlaczony jest debug mode i aktywowany jest tryb obslugi mysza, symulator wyswietla nazwy obiektow scenerii wskazanych mysza, o ile dany obiekt ma nazwe zdefiniowana w pliku .scn.

* liczba elementow typu "universal" zostala zwiekszona do 10. Definiowane sa w pliku .mmd jak dotychczas wpisami "universal0:", "universal1:" itp. az do "universal9:" Obsluga tych elementow zostala zunifikowana I uproszczona do przelaczania miedzy dwoma stanami, i wywolywana jest za posrednictwem myszy, lub klawiszami 0-9

* dodane przelacznik oswietlenia urzadzen jako dedykowany element kabiny. Definiowany jest wpisem instrumentlight_sw: a element 'oswietlajacy' ma definicje i-instrumentlight: i-instrumentlight_M: lub i-instrumentlight_C: zaleznie od typu zasilania.

* rozszerzona obsluga definiowania dzwiekow aktywacji urzadzen w kabinie pojazdu. nowa skladnia wyglada tak:

--- Kod: ---mainctrl: { nastawnikpodst rot -0.02 0.0 0.15 soundinc: nastawnikdoprzodu.wav, sounddec: nastawnikdotylu.wav, sound17: nastawnikpozycja17.wav }

--- Koniec kodu ---
parametry dzwieku podawane sa w formacie klucz: nazwadzwieku.wav
rozpoznawane klucze to:
- soundinc: dzwiek odgrywany gdy urzadzenie przestawiane jest na pozycje 'nastepna' czyli np przestawienie nastawnika do przodu, zalaczenie przycisku, otwarcie szafki itp
- sounddec: dzwiek odgrywany gdy urzadzenie przestawiane jest na pozycje 'poprzednia' czyli np przestawienie nastawnika do tylu, puszczenie grzyba, zamkniecie okna itp.
- soundX: dzwiek odgrywany gdy urzadzenie ustawione jest na konkretna pozycje X wiekszosc przyciskow ma tylko dwie pozycje, "0" i "1" ale np nastawniki maja tyle pozycji, ile pozycji ma nastawnik Ilosc wpisow soundX dla danego elementu jest w zasadzie dowolna

* dzwieki moga byc tez przypisane do kontrolek. skladnia jest taka sama jak dla przelacznikow, ale jako ze lampki maja tylko stan zalaczony i wylaczony, rozpoznawane sa tylko klucze soundinc: i sounddec:

* dodane generowanie cieni obiektow na podstawie biezacej pozycji Slonca. Funkcja domyslnie wylaczona wlaczona, uaktywniana jest wpisem w .ini

--- Kod: ---shadows yes

--- Koniec kodu ---

* jakosc generowanych cieni moze byc regulowana wpisem w .ini

--- Kod: ---shadowtune 2048 250 250 500

--- Koniec kodu ---
gdzie poszczegolne wartosci to: rozdzielczosc generowanych cieni (wartosci rozsadne to 1024-4096), parametr (tymczasowo) nieuzywany, wielkosc obejmowanego cieniami obszaru (w metrach) i kolejny parametr (tymczasowo) nieuzywany

* kraglosc generowanych torow i drog mozna teraz zwiekszyc wpisem w .ini

--- Kod: ---splinefidelity X

--- Koniec kodu ---
gdzie X to wartosc w przedziale 1-4. domyslnie przyjmowana jest wartosc 1, wartosci wyzsze zwiekszaja 'jakosc' generowanej geometrii

* poniewaz rozbudowany w exe silnik graficzny moze miec zbyt wysokie wymagania jak na mozliwosci starszych komputerow, istnieje mozliwosc wymuszenia uzycia dotychczasowego, uproszczonego silnika. Odbywa sie to przez wpis w .ini

--- Kod: ---gfxrenderer simple

--- Koniec kodu ---

* dodana funkcja "recznego" uruchomienia procedury radiostopu w obsadzonym pojezdzie; domyslnie wywolywana kombinacja Shift+Ctrl+R

--- Koniec cytatu ---

Krzysiek626:
Wtrącę się, bo miałem takie zapytanie. W paczuszce nie było vcredist 2008 i 2013 na systemy 64bitowe. Wystawiam je:

http://eu07.pl/userfiles/1234/bugs-Visual_studio_64bit.7z

tmj:
Skoro jestesmy przy wersji 64bit, to wymaga ona tez nieco innej wersji bibliotek, i odrebnego pakietu python. Calosc jest do pobrania tutaj:

http://eu07.pl/userfiles/24014/bugs-eu07cplusplus64_libraries.rar

Milek7:
W moich buildach jest podstawowa obsługa Lua do eventów: https://wiki.eu07.pl/index.php/Luascenery, obsługa plików Ogg/Vorbis, zapisywanie zrzutów pod F11 do katalogu screenshots, obsługa wczytywania tekstur w png, nowy moduł do komunikacji z pulpitami, pozostawiona możliwość użycia glut do napisów, płynne sterowanie hamulcem.

Dla przypomnienia wymagane liby (z wyjątkiem folderu z libami pythona i redistów msvc 2008, 2015, 2017, czy co tam jeszcze):
x32: https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/libs32.zip
x64: https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/libs64.zip

stąd pobrać odpowiednie exe: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts
Nowy serwis kompilujący w chmurze: https://dev.azure.com/milek7/maszyna/_build?definitionId=1

w przypadku linuxa należy zbudować samemu branch master z https://github.com/eu07/maszyna/
do budowania używany jest cmake.
dodatkowo w katalogu z paczkąnależy przygotować katalogi linuxpython(64):

--- Kod: ---virtualenv2 linuxpython64
source linuxpython64/bin/activate
pip2 install pillow
deactivate
cp -r python/local linuxpython64/
--- Koniec kodu ---

firleju:
To jeszcze moja gałązka:

1. Nowa sposób generowania i aktualizacji tabelki bazujący na odległości przejechanej
2. Przewijanie rozkładu jazdy jak stacja jest w rozkładzie ale nie na aktualnej pozycji

Bazuje na wersji @tmj.

Changelog:
2017-08-04 - poprawka błędu sortowania tabeli prędkości - wersja bazowa 20170725

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod