Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Co z ED72

<< < (23/34) > >>

Mariusz1970:
Nie bardzo widzę związku pomiędzy światłami a ich braku w problemach Pawła. Tym bardziej, że mu się uruchamia sceneria w Jelitkowie. Światła są aktywne dopiero po załadowaniu się scenerii i po naciśnięciu IUY.
Ponadto na miejscu Pawła zastanowiłbym się 100 razy, czy wpisy ma dobre w sceneriach i czy w ogóle dobrze zainstalował ED, bo dziwny problem i nic innego do głowy mi nie przychodzi.
Światła mogły Ci nie działać z powodu zazanczenia w start.exe opcji Debugmode. Znam takiego jednego, któremu też nie działały właśnie z tego powodu:)
Rada: nie grzebać nowicjuszowi w opcjach bo coś namiesza, a później nie działa.


Pozdrawiam
Mariusz

MKaczy:

--- Cytat: "Paweł" ---Mam takie pytanie. Za każdym razem jak wstawię do scenerii ED72 to w pewnym momencie pojawia mi sie komunikat PROGRAM WYKONAŁ NIEPRAWIDŁOWĄ OPERACJĘ no i sie zamyka
--- Koniec cytatu ---

 
Masz Tu na wszelki wypadek POPRAWNY wpis:

--- Kod: ---node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\ED72 eD72-020ra.bmp 6ba 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\ED72 eD72-020sa.bmp 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\ED72 ed72-020sb.bmp 6bsb 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 eD72-020rb.bmp 6bb 0.0 connected 0 0 enddynamic
--- Koniec kodu ---

a jak chcesz dac dwa Edki tej samej textury to pamietaj zeby zminić cyfre w poczatkowym wpisie drugiego składu:
...
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 eD72-020rb.bmp 6bb 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-021ra dynamic PKP\ED72 eD72-020ra.bmp 6ba 0.0 connected 23 0 enddynamic
....
Nie zapomnij dodac jeszce wpisu "endtrainset" na końcu sładu!


--- Cytat: "Mariusz1970" ---Światła mogły Ci nie działać z powodu zazanczenia w start.exe opcji Debugmode. Znam takiego jednego, któremu też nie działały właśnie z tego powodu:)
--- Koniec cytatu ---

Tak to ja byłem:P. A co do tego to powiem jeszce Tobie EU06_ ze problem Twój polegający na
 
--- Cytuj ---tym } otwierasz prawe okno w kabinie , { tym odsuwasz zasłone , ale mam pytanie jak to odwrocic bo jak nacisne [ lub ] to mnie wywala bo czlony sie przestawiaja i jest zle :)
--- Koniec cytatu ---

 to wina tez tego ze masz właczoną opcje "debugmode". Bo jak to jest wlaczone to klawisze [ lub ] przesuwa Ci człon który jest zdefinowany "headdriver" Także to wyłacz i bedzie dobrze. Ja nie wiem co Wy macie z Tymi światłami. Mi wszytsko pieknie działa![/u]

EU06_:

--- Cytat: "premo15" ---Rozbudźcie wyobraźnie. Zrobiłem teksturę EN57-1907. Wpis powinien wyglądać tak:
node -1 0 EN57-1907ra dynamic PKP\ED72 en57-1907ra.bmp 6ba 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1907s dynamic PKP\EN57 en57-1907s.bmp 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1907rb dynamic PKP\ED72 en57-1907rb.bmp 6bb 0.0 connected 23 0 enddynamic
Teksturę EN57-1907s nalezy wrzucic do katalogu dynamic/PKP/EN57
Jak widać jest to po prostu przerobiona tekstura EN57-1594

link:

http://rapidshare.de/files/24711760/EN57-1907.zip.html
--- Koniec cytatu ---


Ja zrobiłem tak: Utworzyłem nowy folder w dynamic EN57-1907 , przekopiowałem tam wszystkie pliki z EN57 , zmieniłem reflektory z przodu , tzn wkleiłem z ED72 i pomalowałem na zielono (taka prowizorka) , dałem pliki do tego folderu z EN57-1080 czyli zmodernizowane wnętrzu i pomalowałem drzwi z obu stron z jednej na szaro a z drugiej na zielono , tak jak koleje mazowieckie , a o to efekty:


Móglby ktoś takie coś zrobić , tylko ktoś z talentem , ja niestety go nie posiadam a bawie sie tymi programami już jakiś czas , mógłby ktoś zrobić właśnie en57 wygląd wysokich numerów , czyli czoło edytki , bardzo fajnie by się jeździło , pozdrawiam.
Z mojej strony , w wolnych chwilach tworzę teksturke krakowskiej EN57-694 przed naprawą główną , zrobię do niej osobne fotele z dermy w kolorze zielonym oraz jednostka nie będzie miała pługu z przodu tak jak przed ng jak i po :)

Dodano po 13 minutach:

 http://lukasz.huta.one.pl/en57.jpg
http://lukasz.huta.one.pl/en572.jpg

Dodano po 39 sekundach:

 chyba za małe te reflektory :(

premo15:
Zbyt strasznie to wygląda. I te drzwi które nie powinny być zielone. Ja zrobiłem EN57-1907 na podstawie modelu ED72. Co do wnetrza to trzeba zmienić tylko texture ścian i wyjdzie EN57-1914 czyli słoneczny

Akvin:
Ja może tak wtrącę... co prawda szerokopasmowe łącza internetowe są coraz powszechniejsze... lecz screen w .bmp o rozmiarze 2,3 MB (2359350 bajtów) może niejednego jeszcze przyprawić o ból głowy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod