Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Delanuay Mesh

<< < (2/3) > >>

PEKAP:
W gmaxie jest inaczej. W folderze ze skryptami musisz utworzyć plik tekstowy i nazwać go tmp a jego rozszerzenie zmienić na poly. Potem zaznaczasz to co chcesz i naciskasz Make. Otwierasz MaxScript Listenera(F11). Tekst, który się tam utworzył kopiujesz do pliku tmp i zapisujesz ten plik. Następnie uruchamiasz triangulate.exe. Potem wracasz do gmaxa i dajesz Import. I mamy gotowy teren.

tommik:
Dzięki za radę.
Wszystko mam, jak mówiłeś, ale nie chce mi się otworzyć triangulate.exe.
Klikam na plik, ale na ułamek sekundy pojawia się okno, a potem znika, a przy imporcie pojawia się couldn't open file for reading.
Help.

PEKAP:
Niewiem co się dzieje. Spróbuj jeszcze raz ściągnąć te skrypty, skopiuj *dll-e, i zrób to co powiedziałem w poprzednim poście.

tommik:
Nic z tego.
A może ktoś zapodałby link do swego folderu ze skryptami (gmax; najlepiej z dllami i tmp.poly)?
Byłbym bardzo dłużny.
Pozdrawiam

PEKAP:
Skrypty. http://www.michalpkp.republika.pl/eu07.exe W pliku tmp jest mój teren więc jak będziesz kopiować to się nie przejmuj że tam coś jest.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod