Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Delanuay Mesh
PEKAP:
W gmaxie jest inaczej. W folderze ze skryptami musisz utworzyć plik tekstowy i nazwać go tmp a jego rozszerzenie zmienić na poly. Potem zaznaczasz to co chcesz i naciskasz Make. Otwierasz MaxScript Listenera(F11). Tekst, który się tam utworzył kopiujesz do pliku tmp i zapisujesz ten plik. Następnie uruchamiasz triangulate.exe. Potem wracasz do gmaxa i dajesz Import. I mamy gotowy teren.
tommik:
Dzięki za radę.
Wszystko mam, jak mówiłeś, ale nie chce mi się otworzyć triangulate.exe.
Klikam na plik, ale na ułamek sekundy pojawia się okno, a potem znika, a przy imporcie pojawia się couldn't open file for reading.
Help.
PEKAP:
Niewiem co się dzieje. Spróbuj jeszcze raz ściągnąć te skrypty, skopiuj *dll-e, i zrób to co powiedziałem w poprzednim poście.
tommik:
Nic z tego.
A może ktoś zapodałby link do swego folderu ze skryptami (gmax; najlepiej z dllami i tmp.poly)?
Byłbym bardzo dłużny.
Pozdrawiam
PEKAP:
Skrypty. http://www.michalpkp.republika.pl/eu07.exe W pliku tmp jest mój teren więc jak będziesz kopiować to się nie przejmuj że tam coś jest.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej