Czy dałoby radę zrobić coś, żeby dźwięk "runningnoise" miał głośność zależną od prędkości? Bardzo irytujące jest, że ten dźwięk startuje i kończy się odtwarzać nagle. Szczególnie dokuczliwe w EP05 / EP09. Dalej - zauważyłem, że ten dźwięk odtwarza się z głośnością niezależną od obecności w kabinie czy nawet odległości od składu. Wysiadam z kamerą, pociąg odjeżdża, a nadal słyszę dźwięk z pełną głośnością, nawet, jeśli pociągu już nawet nie widać.
Czy dałoby się dodać widok interfejsu z celownikiem na środku ekranu i współrzędnymi tego celownika wyświetlanymi cały czas (bez żadnych innych danych)? Oczywiście kierunek ustawienia kamery również na tym widoku byłby potrzebny.
Jak wyglądają plany połączenia różnych wersji exe? Czy jest szansa, że w najbliższej przyszłości znikną wersje DL / VBO z shaderami i bez? Do ostatniej wersji NG wersja VBO miała problemy z oświetleniem na niektórych sceneriach, szczególnie L053, zauważyłem, że ostatnia wersja chyba rozwiązała ten problem, za to na x64 połowa scenerii się wysypuje bez VBO. Skoro VBO już jakoś działa a DL się teraz sypie, może porzucić DL na dobre? Jeśli światła na shaderach działają już bardzo dobrze, nie mogą zostać? No tylko jeszcze efekt tego przepalenia został. Usunięcie go nie będzie trywialne, bo jakby po prostu tylko przyciemnić wszystko to będzie za ciemno w nocy. A chodzi w zasadzie o to, żeby tylko w dzień było ciemniej, a w nocy dokładnie tak jak jest. Z oświetleniem przyrządów nie tyle chodzi o to, żeby podświetlenie było ciemniejsze, ale żeby nie wchodziło w nienaturalne nasycenie (przepalenie). Jasność jest OK, ale coś nie tak jest kolorami i gammą.
Ostatnia sprawa to trzęsienie i miganie. To są 2 różne błędy. Pierwszy to błąd wersji z shaderami. Na moim sprzęcie trzęsienie jest bardzo szybkie, serio, jakby z 20-30FPS miało. Zawsze w poziomie i tylko w poziomie. Drugi błąd to trzęsienie i miganie obiektów. Trzęsienie widać na podsypkach, jakby na zmianę rysowały się 2 wersje podsypek nieco przesunięte. To zmienia się wolno, od 1 do kilku razy na sekundę. W niektórych miejscach efekt jest bardzo intensywny. To było w MaSzynie od zawsze, i podobno nie da się nigdy poprawić. Nie da się? Ale jest jeszcze druga wersja tego samego problemu jednakże jeszcze bardziej irytująca: ustalanie czy obiekt jest za czy przed innym. To powoduje, że niektóre obiekty pojawiają się i znikają raz do kilku razy na sekundę, albo zależnie od kąta patrzenia kamery. Stoję sobie na peronie i widzę jak miga budynek czy nawet kawałek górki. Jeśli kamera jest nieruchoma i obiekty są nieruchome - dlaczego poruszają się pomiędzy kolejnymi klatkami?