Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - konwersja na C++
AtapiCl:
--- Cytat: tmj w 01 Lipca 2017, 23:33:29 ---Teoretycznie mozna, ale jesli w praktyce wyglada to tak, jak mowi @AtapiCl to nie wiem czy warto ;o
--- Koniec cytatu ---
Może być jako opcja, wszak kilka sprzętów (w tym starsze turboklopy) tak ma.
tmj:
Shaderowy build z cieniami wysypuje sie zaraz po zaladowaniu sceny :<
Milek7:
Meh, zapomniałem że na appveyor się robią buildy bez symboli, sprawdź teraz. Przy okazji cofnąłem vs2017 bo to główny podejrzany w sprawie ostatnich crashy.
A, i zauważyłeś że branch nazywa się shadowdupa, czyli nie ma cieni tylko jakieś krzaczki? :P
tmj:
Zauwazylem nazwe, ale nie wiedzialem ze jest znaczaca ;>
Sypie sie tak samo, ale moze nowy crashdump bedzie przydatniejszy, zalaczam.
Co do smieci, nie wiem czy to o to chodzi, ale zobacz do tutoriala tutaj jesli jeszcze go nie widziales: http://www.opengl-tutorial.org/intermediate-tutorials/tutorial-16-shadow-mapping/ jest tam pokazanych kilka rzeczy o ktorych trzeba pamietac, i sposoby radzenia sobie z najczestszymi bledami.
Milek7:
Sypało się bo nie przewidziałem że renderowanie otoczenia może chcieć renderować submodele. Widocznie mamy jakieś inne TD.
Dalej jest problem z tą macierzą, próbuję od kilku godzin na wszystkie możliwości i już mi się skończyły pomysły.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej