Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (579/637) > >>

AtapiCl:

--- Cytat: tmj w 01 Lipca 2017, 23:33:29 ---Teoretycznie mozna, ale jesli w praktyce wyglada to tak, jak mowi @AtapiCl to nie wiem czy warto ;o

--- Koniec cytatu ---

Może być jako opcja, wszak kilka sprzętów (w tym starsze turboklopy) tak ma.

tmj:
Shaderowy build z cieniami wysypuje sie zaraz po zaladowaniu sceny :<

Milek7:
Meh, zapomniałem że na appveyor się robią buildy bez symboli, sprawdź teraz. Przy okazji cofnąłem vs2017 bo to główny podejrzany w sprawie ostatnich crashy.
A, i zauważyłeś że branch nazywa się shadowdupa, czyli nie ma cieni tylko jakieś krzaczki? :P

tmj:
Zauwazylem nazwe, ale nie wiedzialem ze jest znaczaca ;>
Sypie sie tak samo, ale moze nowy crashdump bedzie przydatniejszy, zalaczam.

Co do smieci, nie wiem czy to o to chodzi, ale zobacz do tutoriala tutaj jesli jeszcze go nie widziales: http://www.opengl-tutorial.org/intermediate-tutorials/tutorial-16-shadow-mapping/ jest tam pokazanych kilka rzeczy o ktorych trzeba pamietac, i sposoby radzenia sobie z najczestszymi bledami.

Milek7:
Sypało się bo nie przewidziałem że renderowanie otoczenia może chcieć renderować submodele. Widocznie mamy jakieś inne TD.

Dalej jest problem z tą macierzą, próbuję od kilku godzin na wszystkie możliwości i już mi się skończyły pomysły.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod