Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Tekstury lokomotyw i nie tylko.
Stele:
Najbardziej pro? Wczytać model do 3dsmaxa i wygenerować Vrayem odpowiednio przefiltrowaną lightoslusionmapę z "zaciekami" ;) Myślałem, czy by nie porenderować tego dla kilku pojazdów jako maski do wykorzystania, ale wymaga masy pracy przy przygotowaniu modelu i na moim sprzęcie wypala się godzinami.
W gimpie maziam ciemnoszarym pędzelkiem w trybie mocnego światła i odrobiny nasycenia.
Tobiasz:
Dzięki za wyjaśnienie. Nasuwa mi się jedno nurtujące pytanie jak ze zdjęć uzyskać teksturę wózka? Jest to dość skomplikowane?
Sawi:
Najlepiej wczytać model do 3ds maxa i na układzie mapowania posprawdzać co i jak.
Tobiasz:
Udało mi się dokonać kilku poprawek wizualnych przynajmniej mam taką nadzieję.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej