Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Tekstury lokomotyw i nie tylko.

<< < (4/4)

Stele:
Najbardziej pro? Wczytać model do 3dsmaxa i wygenerować Vrayem odpowiednio przefiltrowaną lightoslusionmapę z "zaciekami" ;) Myślałem, czy by nie porenderować tego dla kilku pojazdów jako maski do wykorzystania, ale wymaga masy pracy przy przygotowaniu modelu i na moim sprzęcie wypala się godzinami.
W gimpie maziam ciemnoszarym pędzelkiem w trybie mocnego światła i odrobiny nasycenia.

Tobiasz:
Dzięki za wyjaśnienie. Nasuwa mi się jedno nurtujące pytanie jak ze zdjęć uzyskać teksturę wózka? Jest to dość skomplikowane?

Sawi:
Najlepiej wczytać model do 3ds maxa i na układzie mapowania posprawdzać co i jak.

Tobiasz:
Udało mi się dokonać kilku poprawek wizualnych przynajmniej mam taką nadzieję.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod