Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Tekstury lokomotyw i nie tylko.

<< < (3/4) > >>

PiterCC:
Na pierwszy rzut oka to co zaznaczyłem, a po drugie czoło ma inny odcień niebieskiego niż bok.

Stele:
Wcięcie jest mapowane z paska nad teksturą wózka. Dolny pasek to jego dolna powierzchnia, górny to górna. UV: [0.004,0.269;0.282,0.257]  Mapowanie bardzo ładne w tym miejscu swoją drogą. Proporcjonalne teksele, czego się nie spodziewałem.
Chodzi o mocowanie mufy na teksturze pudła. Powinna być tam prostokątna płytka z dziurami na śruby, będąca częścią odlewu mufy. Może wybrałeś słabą teksturę na zapożyczenie.

Tobiasz:
Dziękuje za drobne rady z pewnością przykuje do nich uwagę. Może coś z poprawek wrzucę wieczorem jeżeli czas pozwoli.
  Dodano: 16 Lipca 2016, 18:45:59 A to co zaznaczyłeś "PiterCC" to coś nie tak w łączeniu?

Sawi:
Widzę, że siódemkom przydałoby się zrobić lifting, tylko niestety póki co czasu nadal brak. Ogólnie jak na początek dobra robota gratuluję.

Tobiasz:
Ogólnie zastanawiam się czy pod reflektorami musi być cień? Jeżeli tak to w jaki sposób go uzyskać stempel i czarny kolor? Pracuję W Photoshop C6.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod