Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe od wersji 476

<< < (3/23) > >>

EP08_015:
Lusterka były dodawane przez dodatkowy plik *.set. Mysle ze warto by te najnowsze ficzery przenieść. Opad atmosferyczny i dym do spalinek.

Krzysiek626:
Skromnie powiem, ze nie widze w tej chwili mozliwosci dodania opadow i dymu. Trzeba rozwiazac problem spadku wydajnosci, jesli efekt ma porzadnie wygladac. Trzeba okreslic czy pogoda ma byc wlaczana za pomoca eventu, definicji w scn, czy jeszce jakis inny sposob. Czy zadowolimy sie wprowadzeniem opadow za pomoca opisania tego w pliku ini? Nie jestem przeciw tym ficzerom, ale chcialbym, aby efekt byl zgodny z oczekiwaniami. Prrzykladowo, nie moze byc tak, aby w baltyku padal snieg, gdzie pola i lasy sa zielone... Najciekawszy dla mnie bylby event w scn, okreslajacy miejsce opadu a takze jego losowe wystepowanie i intensywnosc. Co do dymu, nie widzimy go jadac st 44, to ficzer, raczej dla kominow fabrycznych i AI.

Carmelovy:
To nic, że nie widzimy ale przybliża to symulator do realizmu. Moim zdaniem opady atmosferyczne powinny mieć możliwość wyłączania i wyłączania w starterze Rainsted.

Krzysiek626:
Tyle, ze w rainstedzie nie ma takich opcji. A jesli nawet, bedzie taka mozliwosc, to moim zdaniem wlaczyc opady powinno sie dac tylko dla scenerii, opatrzonych odpowiednim wpisem. To zreszta uzasadnilem w poprzedniej wiadomosci.

Carmelovy:
Trochę mija się to z celem jeśli deszcz ma być tylko np na L61 bez możliwości zmiany pogody na inną...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod