Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Elementy lokomotywy

<< < (7/14) > >>

Krasnowski:

--- Cytat: Stele w 07 Marca 2016, 17:02:18 ---Poeksperymentowałem trochę z gięciem sprężynki i uzyskałem szybki efekt z PathDeform ale mam nieregularne rozciągniecie zawojów sprężyny. FFD daje znacznie ładniejszy rezultat, ale wymaga ręcznego gięcia klatki. Masz jakieś lepsze patenty na to?

--- Koniec cytatu ---
Jak zginać sprężynę.
https://www.youtube.com/watch?v=gNh0iCYxd6M

Stele:
Gdy zaczałeś robić te helpery już wiedziałem "skubany będzie jej szkielet robił". Przerost formy nad treścią moim zdaniem, skoro nie animujemy, ale jest trzecia metoda. :)

MarcinW:

--- Cytat: Stele w 07 Marca 2016, 20:01:06 ---Gdy zaczałeś robić te helpery już wiedziałem "skubany będzie jej szkielet robił". Przerost formy nad treścią moim zdaniem, skoro nie animujemy, ale jest trzecia metoda. :)

--- Koniec cytatu ---
Podłączyć klasyczną 'rigid body physics' do szkieletu i niech się kabelek fajnie buja na krzywych torach >;-)

Stele:
A ten skubany ma silnik co to obsłuży. :P

MarcinW:
Silnik darmowy a i szlak do uruchomienia w nim symka w sumie przetarty, więc każdy może mieć :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod