Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Elementy lokomotywy

<< < (3/14) > >>

adamst:
Spawanie też jest konieczne dlatego, że przy konwersji z *.im do 3ds całe spawanie i wygładzanie jest niestety gubione - nawet, gdy pierwotny model je posiadał.

MarcinW:

--- Cytat: adamst w 06 Marca 2016, 12:12:31 ---Dla Trainza - z wyjątkiem najnowszej wersji, która ma inne wady - nie warto, bo kabiny mają tylko światło ambient.

--- Koniec cytatu ---
Jakieś poważne wady ma ten nowy trainz? Tak abym wiedział, czego nie robić :)

adamst:
Po raz kolejny trzeba poprawiać 70% dodatków, popsuli znowu kompatybilność skryptów, a nowy silnik - przynajmniej u mnie - ma tragiczną wydajność. Aby osiągnąć 25FPS muszę zjechać z detalami na minimum, a wtedy wygląda dużo gorzej, niż stare wersje. Dlatego wciąż siedzę na TS2010 - bo w nim na średnio-wysokich ustawieniach mam spokojnie 30FPS w 1080p, a na lżejszych trasach nawet 60.

MarcinW:
A właściwie to z modelarzy to komukolwiek zależy na takich bajerach jak normal i specular mapy, czy wszyscy wolą robić tylko w diffuse?

Krasnowski:

--- Cytat: matek123 w 06 Marca 2016, 11:24:03 ---Na stronie głównej forum masz link upload. http://eu07.pl/upload/ zaznacz przedrostek priv i później wklej tu link który się pojawi po zakończeniu dodawania

--- Koniec cytatu ---
Dziękuję.


--- Cytat: MarcinW w 06 Marca 2016, 11:59:54 ---Swoją drogą tak się zastanawiam, czy warto w takich wypasionych modelach dodawać normal/specular mapę, aby dobrze wyglądało w różnym i przede wszystkim zmiennym oświetleniu? Czy nie warto, bo za dużo roboty?

--- Koniec cytatu ---
W nowoczesnych grach tekstury i normal/specular mapy są tworzone z hi-poly modeli.
Od tego co używamy fototekstury, zrobić normal/specular mapy z nich trudno.
Dla Trainz największym problemem nie w liczbie poligonów w modelu, a w liczbie i wielkości tekstur.

Te modele, które ja tutaj pokazał - to źródła. Mogą być one uproszczone.
Gdy model jest umieszczony w kabinie, niewidoczne poligony należy usunąć. A tekstury zmniejszyć i umieścić wszystkie detali na ogólnej mapie.
Na przykład jak tutaj.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod