Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa

Sygnał zastępczy - propozycja rozwiązania problemu

(1/4) > >>

jaras:
Witam ponownie.

Jest takie powiedzonko: "wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły"...

Tylu "fachowców" lub "znawców" się wypowiadało w sprawie tego Sz, lecz żaden konstruktywnie mi nie podpowiedział, np. jak można by przeredagować tekst opisu sygnału zastępczego z wątpliwym. Padały zaś różne stwierdzenia włącznie z tym, że nie znam się, żebym sobie poszukał w E1/R1 itp. No przecież jasne jak słońce jest to, że się nie znam, skoro o to pytam. :-/

Postanowiłem zatem wziąć sprawy "w swoje ręce" i wybrałem się na stację, do budki dyżurnego ruchu (a więc do prawdziwego fachowcy), gdzie spotkałem:[*]dyżurnego ruchu;[*]kierowniczkę pociągu;[*]maszynistę.[/list]Zostałem bardzo serdecznie przez nich przyjęty, jako, że oni nawet nie wiedzieli, że ktoś z Koszalina interesuje się koleją (pozdrowienia dla naszych MK-owców ;-).

Wyciągnięte zostały na stół instrukcje E1 i R1 :-). Objaśniłem im, do czego mi to jest potrzebne, pokazałem wydrukowany screen z mojej dokumentacji i wgłębiłem ich w swój problem. Rozpoczęła się gorąca dyskusja.