Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Linia053 - Całkowo misja brutto

(1/9) > >>

Wokulski:
Hej, cześć i czołem. Po rozmowie przeprowadzonej z autorem scenariusza, czyli @Mati_An doszliśmy do wspólnego wniosku, żeby przerzucić z Archiwum TD do Na warsztacie scenariusz towarowy na Linii053 z Całkowem + nowy kawałek trasy, stworzony przez Mateusza@Bohuna. Jako, że nie miałem czasu na pełne testy, wrzucam Wam do testów "coś nowego". Udało mi się tylko odpalić symulację, aby sprawdzić, czy nie wywala w trakcie ładowania. Na szczęście nie ma kłopotów, wszystko działa. Generują się pliki errors.txt. Proszę potraktować poważnie i zwrócić uwagę na całokształt, bo Mateusz włożył dość sporo pracy w ten dodatek. Wszelkie błędy piszemy w tym wątku. Jako, że minęło już 2 lata od stworzenia, dla pewności proszę odptaszkować opcję "łamanie pantografu" oraz "zasilanie pantografów".Chyba, że znajdą się osoby chętne to można przetestować z włączonym łamaniem i zasilaniem.

--- Cytuj ---Przedstawiam Wam mój scenariusz towarowy na zmodyfikowanej trasie Dębica - Sadomierz - Całkowo - Macierzewo, dodatkowo powiększonej o odcinek Macierzewo - Bronowiec KWK - Bohunowo Port. Ze względu na wielkość scenerii (ok 160 km) i czas trwania symulacji (4,5h) całośc została podzielona na 3 części. Pierwsza część obejmuje odcinek Dębica - Rudawa i podczas niej najpierw jedziemy luzem ze stacji towarowej do osobowej, gdzie czeka na nas ciężkie brutto z tłuczniem (masa 4000T). Odcinek ten zawiera zdarzenia losowe, więc nie jest powiedziane, że do Rudawy dojedziemy zgodnie z rozkładem. Część druga obejmuje odcinek Rudawa - Sandomierz - Całkowo - Biedrzychów, czyli mieszankę linii dwutorowej z krętą jednotorówką. Stacje w Całkowie i w Paszkach Wielkich zostały odpowiednio wydłużone, aby przyjąć tak długi skład (620 m), dodatkowo stacja w Macierzewie została ominięta przy pomocy łącznicy, aby nie trzeba było zmieniać tam czoła. Część trzecia, obejmująca odcinek Biedrzychów - Bronowiec KWK - Bohunowo Port, to ponownie dwutorowa magistrala, na której mijamy trochę pociągów. Po przyjeździe do Bronowca KWK odpinamy się do składu z tłuczniem i manewrujemy do pełnych węglarek, których celem jest port w Bohunowie. Podczas jazdy należy zwrócić uwagę na miejsce opuszczania pantografów, a także na prędkość szlakową 30 km/h na ostatnim etapie jazdy. Po dojeździe do portu misja jest zakończona.

Dodatkowe uwagi:
- ze względu na dużą liczbę pociągów na odcinkach Swoszowice - Turów i Grotowice Małe - Bronowiec KWK mogą (choć nie muszą) zdarzać się wyłączenia podstacji z powodu zbyt dużego jednoczesnego poboru prądu
- na wyżej wymienionych odcinkach została zamontowana zmodernizowana 3-stawna SBL działająca w oparciu o odcinki izolowane, dzięki temu zdecydowanie lepiej wygląda jej działanie
- na łącznicy omijającej Macierzewo nachylenie toru wynosi 6 promili, mimo dużej masy składu nie powinno być problemu z przejazdem (prędkość rzędu 35-40 km/h)
- rozruch pociągu należy przeprowadzać prądem o natężeniu max 350 amperów, przy większych wartościach istnieje zagrożenie rozerwania składu

Życzę przyjemnej jazdy
Mateusz "Mati_An" Kusina
--- Koniec cytatu ---

Link do paczki --> http://eu07.pl/userfiles/1064/l053_calkowo_misja_brutto_dds.7z

PS. W wolnej chwili postaram się poprawiać znalezione błędy. Z góry dzięki za pomoc i testy. JOŁ.

Maciej:
Dzisiaj lub najpóźniej jutro poprawię błędy generowane w pliku errors.txt. Z tego co widziałem przeglądając pliki, to mogą wystąpić problemy z "kijkami" od kozłów oporowych (gdzieniegdzie mogą się nie wyświetlać). Oczywiście to też poprawię.

EDIT: W załączniku poprawki błędów logowanych w errors.txt. Paczkę wypakować do głównego folderu Symulatora. Ponadto proszę pobrać plik apart1.inc i skopiować do folderu scenery/pm/ i zamienić istniejący plik w tym folderze. Po ściągnięciu poprawek jedynymi błędami logowanymi w errors.txt powinno być:

--- Cytuj ---Missed texture: textures\bohun\b_sowy_t.
Missed texture: textures\textures\forest01old.
Bad event: "przeszkadzajka24" ignored in multiple "biedrzychow_it2:free"!
--- Koniec cytatu ---
Tych dwóch tekstur nie ma w paczce, więc na razie tego nie ruszałem, a w eventach nie grzebię.

ark21:
Gratuluję autorowi i testerom, kawał dobrej roboty! Przepiękne jeziora. Przejechałem trzy części z włączonymi opcjami łamania oraz zasilania pantografów - nigdzie nie wywaliło WS, pantografy całe. Z drobnych błędów rzuciły mi się w oczy:

* błędy w WOS-ie na odc. Wiliś-Macierzewo (im bliżej Wilisia, tym większa różnica w kilometrażu dla ograniczeń w WOS-ie i na scenerii, do 800 m), a ponadto podwójnie wpisane ograniczenia dla szlaku Żerniki-Skwarki,
* na odc. Wiliś-Macierzewo prędkość rozkładowa wynosi 50 km/h (km 32,38-0,1) - czy tam nie powinno być wpisane 60 km/h dla km 32,38-2,04?,
* w km 6,5 na odc. Dębica Towarowa-Dębica Osobowa następuje zmiana prędkości rozkładowej z 40 na 60 km/h - brak wskaźnika W27 (o ile jest wymagany, co do tego mogę się mylić),
* w Swoszowicach, po ok. 2-3 minutach od podania, wygasza się sygnał zastępczy przed przejechaniem obok (screen 1),
* Macierzewo Zach., zjazd z łącznicy - odwrócony wskaźnik W27 (screen 2),
* Bohunowo Port, wjazd na stację - jeden z torów niepoprawnie przecina drogę (screen 3).Załączam pliki errors. Plik nie generuje się dla części 1. Pozdrawiam.

MaciejM:

--- Cytuj ---w Swoszowicach, po ok. 2-3 minutach od podania, wygasza się sygnał zastępczy przed przejechaniem obok (screen 1),
--- Koniec cytatu ---
Dokładnie po 90 sekundach, tak działa Sz. Taki test na znajomość szlaku, ponieważ mamy tam teraz SBL i inaczej należy się zachować przy wyjeździe na Sz :)

jochand:
Part- 3, przejezdny, WS trzyma, pantografy cale. Jedna uwaga, w KWK Bohun zawiesil sie dzwiek "mozna luzowac".

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod