Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Sceneria scnBN

<< < (8/25) > >>

SKP:
Przejście trawa - jezioro bardzo często wygląda w MaSzynie dość miernie. Proponuję (o ile i tak nie zamierzałeś tego zrobić), żebyś rozważył posadzenie na granicy gęstej roślinności (imitującej szuwary).

Stele:
Na Całkowo zrobiłem przejście żwirek-trawa. Jakby zmapować staranniej niż ja to uczyniłem, efekt mógłby być znośny. Swoje szuwary oczywiście też chętnie ujrzę. :)

bohunIC:
Po pierwsze to texture wody sie robi w maxie jako 50% opacity i wyglada to naturalnie, widac dno i jest efekt wody. Szuwary tez sa wskazane bo oddziela chamskie przejscie wody i trawy.

dymus:
Wrzucam tutaj paczkę to testowania, dość wstepnego testowania całości, ale bardziej szczegółowego testowania układu torowego (sens, zgodnośc z przepisami itp.). Była wrzucona wczesniejsza wersja do beta, ale uznałem, że tutaj też może się pojawić, bo czemu nie. Teoretycznie im szybciej znajdzie się błędu teoretycznie szybciej się ją skończy... Dopiero po stwierdzeniu że układ torowy jest ok (sens, zgodnośc itp.) ruszę cokolwiek więcej (konfiguracja SBL, semafory itp.). Poza tym wszedlkie uwagi też mogą byc.

Zaznaczam, że oczywiście sceneria jest cały czas w trakcie tworzenia, dlatego o pewnych błędach mogę wiedzieć, a o pewnych nie.

Link: 

ST44-003:
Dobra, a teraz na poważnie. Ode mnie opinię znasz. Kwestia dorobienia trakcji i słupów do obecnych wymagań.
Pozostaje też rozwiązać zagadnienie otoczenia, ale mam w tej kwestii pewien fajny pomysł, także o FPS i wykorzystanie terenu nie ma co się martwić. Tyle ode mnie :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod