Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Sceneria scnBN
Sawi:
Na pewno event związany ze wskaźnikami w4 stopinfo.
MaciejM:
U siebie w Mostach praktykuję to, że przed każdym semaforem mam tor o nazwie xxxx_tabor gdzie można wstawić tabor (ułatwienie przy tworzeniu scenariuszy), ponadto zrobienie przejazdów, przypisanie tarcz ostrzegawczych do semaforów (wraz z ich automatycznym wygaszaniem).
Stele:
Ra nadaje odcinkowi przy semaforze nazwę semafora. Też dobry pomysł. A tak ogólnie to wszystkie tory powinny mieć unikalne nazwy pod przypisywanie zdarzeń scenariuszy.
Czyli dla przejezdności priorytetowo wyglądałoby to tak:
1. Unikalne nazwy dla wszystkich torów. Optymalnie z sensem jak numeracja torów stacyjnych.
2. Przypisanie wszystkich sygnałów i wskaźników aktywnych. Wygaszanie semaforów. Prędkości szlakowe/ograniczenia albo wskaźnikami albo prędkościami w torze. Preferowane rozwiązanie pierwsze ale niekompatybilne wstecz.
3. Bajerki dekoracyjne, czyli przejazdy, shp.
4. Bajery pod zaawansowane skrypty. Izolacja głowic, torów.
dymus:
Jeszcze jedno pytanie, czy można używać SBL trzynastawną na szlaku z prędkością 160km/h, z odpowiednimi odstępami dla tej prędkości, czy dla V 160km/h jest zawsze wymagana SBL czteronastawna?
Poza tym kilka screen'ów z trasy.
PiterCC:
Nie, gdyż dla 160 km/h drogę hamowania przyjmuje się 1600 m, a z kolei jako maksymalną odległość między dwoma semaforami SBL przyjmuje się 1500 m. Poza tym 3-stawna SBL nigdy nie była w Polsce zastosowana na linii z Vmax>120 km/h.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej