Pobrałem i wypakowałem wszystko (przynajmniej mam nadzieję) co należy.
Dzisiaj pojechałem en57_Sieradz.
Kilka uwag:
1. Nie wiem po co w trakcie jazdy do Sieradza nagle pojawiają się w tle jakieś nagrania, które nawet nie pasują do sytuacji (ja jadę, a w tle słyszę sygnał zamykania drzwi i to jeszcze od SPOTa).
2. Ktoś już pisał, że przejazd kolejowy w Pabianicach (w km 14,2) jest otwarty (chwilę wcześniej mijam EU07 z kontenerami).
3. Podobna sytuacja z otwartym przejazdem powtórzyła się przed Zduńską Wolą, na słynnym przejeździe z filmu "Człowiek na torze". Wcześniej mijałem się z Bykiem jadącym na Łódź.
4. Zdarzają się spadki napięć i w efekcie wywalenie wyłącznika szybkiego. Nie wiem, czy tak ma być i czy tak się zdarza w rzeczywistości. Jedno takie zdarzenie miało miejsce między Sieradzem Męką, a Sieradzem Wartą.
5. W Sieradzu prawie wszystkie semafory były oświetlone poza semaforem D2.
6. Do Łodzi już nie wróciłem - nie został mi podany semafor wyjazdowy. Poczekałem 10 minut, nawet podjechałem pod W4, ale nic to nie dało.
No i podtrzymuję moją ostatnią uwagę, że przydałyby się przerwy przed podaniem odjazdu przez kierownika po zatrzymaniu się w peronie, jeśli właśnie wybiła godzina odjazdu lub jest po czasie - człowiek nie zdąży drzwi otworzyć a już ma podawany odjazd.
W załączniku chciałem dodać plik log.txt, ale wywala mi go, że za ciężki. W razie czego mogę podesłać na maila.
PS. Ogólnie sceneria bardzo fajna i przyjemna i zapowiada się znakomicie. Należą się słowa uznania dla twórców. Po poprawieniu pewnych niedociągnięć będzie się na niej jeździło znakomicie ;)