Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Mosty
mac310:
No to ode mnie errors.txt z wersji bugs-mosty_22012016.
MaciejM:
--- Cytuj ---Najnowsza paczka: http://eu07.pl/userfiles/8463/bugs-mosty_30012016.7z 24.64 MB
--- Koniec cytatu ---
Kominy - Wojany: otoczenie, sporo nowych rzeczy, inna tex terenu, dodane duże reklamy w kilku miejscach, nowy przejazd od @Stele'go (trzeba go oddzielnie pobrać z Bazy Infrastruktury).
Stefanowo: naszła mnie chęć na zbudowanie krótkiego odcinka bez druta do małej stacyjki z bocznicą alla orlenowską, odstawianie beczek, takie sprawy. Coś się tam powoli tworzy.
Inne odcinki: drobne zmiany, głównie otoczenie.
Możecie też potrzebować modelu miejskie/plot_beton_10m (jest na repozytorium, wgrany krótki czas temu), powstawiałem tego tam trochę... Powoli zbliżam się do takiego momentu, że jedynym elementem brakującym na scenerii będzie tylko sieć trakcyjna, ja uprawnień SEP nie posiadam i sieci trakcyjnej się nie dotykam.
Przyjmuję propozycje zmian w scenerii, jakieś elementy wymagające poprawy.
http://wwk.kolej.org.pl/wp-content/uploads/2016/01/sceneria_mosty1.jpg
http://wwk.kolej.org.pl/wp-content/uploads/2016/01/sceneria_mosty2.jpg
http://wwk.kolej.org.pl/wp-content/uploads/2016/01/sceneria_mosty3.jpg
http://wwk.kolej.org.pl/wp-content/uploads/2016/01/sceneria_mosty4.jpg
http://wwk.kolej.org.pl/wp-content/uploads/2016/01/sceneria_mosty5.jpg
http://wwk.kolej.org.pl/wp-content/uploads/2016/01/sceneria_mosty6.jpg
http://wwk.kolej.org.pl/wp-content/uploads/2016/01/sceneria_mosty7.jpg
Stele:
Zrandomizuj teksturę tej nieszczęsnej trawy porastającej wszystko. Choć to może po zakończeniu prac w 3dsie bo nie wiem jak to zrobić w maksie.
1102 -4130 wał zachodzący na teren. Przenikają płaszczyzny. Chyba ponownie zła triangulacja poligonu.
387 -1698 Obróć któreś drzewko. Miga.
1436 -12423 Trawa na środku drogi.
286 -16994 SEPa nie masz. Przy przejściu nad linią kolejową powinny być słupy wzmocnione. :D Tak wiem, nie mamy modeli ...jeszcze.
271 -18089 To mają być podkłady posklejane z listewek? Mamy teksturę podkładów do rozjazdów benka. Lepiej by tu pasowała.
273 -17688 Nadal zaczynają się szuwary jako losowe krzaki. Ta tekstura serio nie nadaje się do takiego użytku.
219 -25808 Pozszywany teren lepiej wygląda bo się wygładza.
169 -27485 Uskok terenu widoczny z toru. Smooth kuleje w tej okolicy.
378 -27891 Zapory przeciw zawiejom jako płot działki? Dziwne.
-2341 -31534 Parkowanie na trawniku płatne? :D
-4036 -31512 Nie mam tekstur rozdzielnic pod nastawnią.
Tak, nie mam własnych latarni w paczce. :P
joey:
Moje uwagi to przede wszystkim ogromna losowosc ustawienia budynkow z jednej strony a z drugiej mala ich roznorodnosc, tak jakbys sie obrazil na modele sprzed 2012 a przeciez wiekszosc z nich wciaz jest estetycznie poprawna co najmniej tak jak modele z Trainza. Jako przyklad losowosci wstawiania budynkow screen 03.jpg – malowniczy widok z okien lewego bloku na sciane sasiedniego. Screen 01.jpg – co symbolizuja te drogi (odcinki road) na lewo od toru? Co do 02.jpg taki podklad z chodnika jest zastosowany do duzej czesci tych domkow w budowie na scenerii. Wokol rzeczywistych budynkow w budowie jest raczej bloto a nie chodnik. Screeny z poprzedniej wersji, w tej jest tak samo. Chodniki na scenerii rysowane sa jak pobocza, czyli w dol, zamiast jak chodniki, czyli do gory.
W nowej wersji znacznie posypal sie smooth w terenie.
Errors z wersji bugs-mosty_30012016.7z.
MaciejM:
Z logicznym i ładnym tworzeniem otoczenia (wstawianie budynków przede wszystkim) mam duże problemy, po prostu nie mam pomysłu jak to wszystko ładnie poukładać, w szczególności bloki. W zamiarze miały być one daleko od torów, żeby imitować gęstą zabudowę miejską, ale słabo im to wychodzi :( A kwestia tego że obraziłem się na modele sprzed 2012... po części prawda, ale teraz pogrzebałem w zakątkach folderu /scenery i powstawiam trochę starszych domków. Jest tego przecież sporo.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej