Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
queuedEU:
Za moment lukne :)
Tymczasem informuje, ze udalo sie dobrze zoptymalizowac snieg i dym ale to jescze nie koniec. Odzyskalem caly stracony fps i przy okazji juz powstala jakas konfiguracja wzizualna sniegu. Wpisem do scenerii bedzie mozna decydowac o tym czy snieg ma byc jednolitego koloru czy randowmowe kolorowanie platkow z zakresu, typ blendingu, czy czastki maja byc teksturowane oraz typ rysowania czastek podzielony na 4 rodzaje - trojkaty, polygony, linie lub pointy.
Jakie sa techniczne mozliwosci usuniecia z tego filmu wycieraczki i tla za szyba? Jak dla mnie to jest awykonalne ale ja sie nie znam, ktos sie wypowie w tej kwestii? Ewentualnie trzebaby nagrac takie cos ale na tle nieba czy na greenscreenie, dobrze mysle?
Krzysiek626:
Można by nagrać, ze skrajnie małą głębią ostrości.
mrofkojat:
--- Cytat: queuedEU w 01 Marca 2016, 22:41:16 ---Czyli jestes robotem przeszukujacym xd.
--- Koniec cytatu ---
Gdyby ktoś miał ten sam problem, to link "http://eu07.es/index.php?a=dappsD" nie lubi VPN. Rozwiązane.
queuedEU:
UWAGA! Mateu robi porzadki wiosenne na serwerze, tak wiec przez jakis czas beda problemy techniczne :)
Wczoraj przed optymalizacja, 30.000 platkow sniegu - 25fps, dzis po ulepszeniu 120.000 platkow FPS powyzej 50.
MaciejM:
[ot]
--- Cytuj ---UWAGA! Mateu robi porzadki wiosenne na serwerze, tak wiec przez jakis czas beda problemy techniczne :)
--- Koniec cytatu ---
Dlatego mi strona nie działa... ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej