Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
mac310:
Na tej wersji 3p nadal nie rusza z rainsteda. Nic się nie zmieniło w stosunku do wersji 3.
queuedEU:
Ok, ma to pewnie zwiazek z przerabianiem odpalania modeli do podgladu. Sprawdz wiec czy z uruchamianiem ich jest wszystko ok
(dodaj .reg do rejestru). Nastepnie odpalaj pliki t3d i e3d z roznych lokalizacji. Dobrze bedzie pierw sprawdzic czy z tym juz wszystko ok, wtedy bede wiedzial co dalej.
W ogole to zrestartowales Rainsteda po wrzuceniu nowego exe do katalogu? ;>
Stele:
Odpalane z wiersza działa. Ludziki wsiadają, wózki są na miejscach. http://eu07.es/serwerdomu/268605473/log-110116-234137.txt
TD z rainsteda działa. http://eu07.es/serwerdomu/268605473/log-110116-234505.txt Dostałem wysyp przy wyjściu przez F10.
TD2 z rainsteda. Również działa. http://eu07.es/serwerdomu/268605473/log-110116-234619.txt
Nie wiem co zrobiłeś, ale rozwiązałeś mój problem.
queuedEU:
No ja tez nie wiem - mowilem ze sie samo naprawi :)
mac310:
Jak to z uaktualnieniami... jedno naprawią, to drugie posują ;) W tym przypadku jednemu naprawią to drugiemu popsują :D
Teraz już zawsze sprawdzam wszystko kilka razy. Restartowałem nawet cały komputer, żeby nie wprowadzać niepotrzebnego zamieszania.
Wrzucam rozpakowane rzeczy, odpalam samo exe, odpalam dwa wpisy rejestrowe, a następnie rainsteda i wyłączam plik tymczasowy.
Modele otwierają się bez problemu z dowolnej lokalizacji (z otyginalnego katalogu, ale i z innych, np. z pulpitu, dysku c, d i różnych podkatalogów jak je tam sobie skopiuję)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej