Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (204/205) > >>

firleju:
A może odwrotnie, tj. skopiuj najpierw nowe pliki a potem nałóż na nie swoje zmiany i zobacz czy dalej będzie rolowało. Ale to jest dziwne, gdyż nie przypominam sobie żadnych zmian w plikach dot. fizyki (oprócz asynchronów).

tmj:
Poslizgi albo nabieranie zbyt szybko predkosci to raczej brzmi jak jakas literowka przy kopiowaniu/przepisywaniu wzorow obliczajacych tarcie albo cos. Wystarczy np. przecinek przesuniety o miejsce w ktoras strone, latwo to przegapic.

queuedEU:
Nie ma mowy o takiej opcji bo dzieje sie tak po wzieciu nowszej fizyki z repo @Firleja ktora przeze mnie nie byla modyfikowana, tak samo ja w swoich zrodlach nie modyfikowalem zadnych plikow fizyki .pas. Pozniej jeszcze sprawdze opcje ktora podsuwa @Firlej wyzej.

queuedEU:
Powracam na kilka chwil z pewna koncepcja ktora wynikla z napotkanego problemu podczas modelowania towarowego wagonu przegubowego ze wspolnym wozkiem pomiedzy czlonami. Problem powstaje w momencie wstawiania kontenera i nie gra roli czy 40' czy 20'. Model jest dosyc szczegolowy a kontenery byly modelowane tak, aby byly mocowane w miejscu zaczepow na wagonie. Problem pojawia sie na czlonie ktory jest modelowany niesymetrycznie na dlugosci - czyli na plusowej stronie osi jest krotsza czesc zas na minusowej dluzsza i jest wstawiony jako reversed. Ladunek sytuuje sie tam gdzie nie powinien.
Nalezy tez wspomniec o tym ze na jednej platformie moze byc kilka kontenerow w zaleznosci od rozmiarow. W tym przypadku kompletnie nie ma sensu modelowanie roznych wariantow zestawienia kontenerow, wiec koncepcja jest taka zeby zwiekszyc ilosc ladunkow do postawienia na wagonie do 4 i modelowac je jako osobne unity. Zdazylem juz zrobic mozliwosc zmiany tekstury dla ladunku, ale w zwiazku z tym ze wyszedl robal w praniu, to trzeba bedzie kompletnie zmienic system dolaczania ladunkow. Definiowanie 2 modeli ladunku i wymiennych tekstur dla nich we wpisie pojazdu - wygladalo by to tak:

node -1 0 sggmrrss02a dynamic pro\sggmrrss 2 sggmrrss-ka 0.0 nobody 3 1 container20d+container20c:tex1+tex2 enddynamic

Po czasie ochlanalem zdajac sobie sprawe ze takie podejscie jest nieprzyszlosciowe, pokrecone i nieelegancko to wyglada.
Nie dosyc ze juz dodatkowy model i tekstury zmniejszaja czytenosc wpisu to jeszcze wypadaloby gdzies trzymac przesuniecia poszczegolnych modeli ladunkow.
Powyzsze rozwiazanie porzucam i chcialbym zaproponowac w miejsce gdzie sie definiowalo typ ladunku nazwe pliku w ktorym beda trzymane modele, tekstury i przesuniecia ladunkow na wagonie,z zachowaniem kompatybilnosci wstecznej, czyli mniej wiecej tak:

node -1 0 sggmrrss02a dynamic pro\sggmrrss 2 sggmrrss-ka 0.0 nobody 3 1 xnl-ctnr40+20 enddynamic
node -1 0 sggmrrss02a dynamic pro\sggmrrss 2 sggmrrss-ka 0.0 nobody 3 1 xnl-ctnr20+20 enddynamic
node -1 0 sggmrrss02a dynamic pro\sggmrrss 2 sggmrrss-ka 0.0 nobody 3 1 xnl-ctnr10+10+10+10 enddynamic

Prefiks xnl- bylby informacja ze ladunek jest definiowany w nowym systemie z pliku.

Jezeli ktos ma jakies sugestie, lub byc moze jest jescze cos o czym powinienem wiedziec to piszcie smialo :).
  Dodano: 30 Kwietnia 2016, 11:56:05 W zrodlach jest cos takiego jak poziom podlogi dla ladunku, to jest to definiowane w plikach fizyki?

Stele:
http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/EU07.EXE_464#Wysoko.C5.9B.C4.87_pod.C5.82ogi
Nigdy nie użyte do dnia dzisiejszego.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod