Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (202/205) > >>

queuedEU:
Mover to raczej w calosci przekopiuje, za duzo tam do wybierania, porownywania...

djuzi:
@queuedEU nie zapomnij o dodatkowych ramkach WM_COPYDATA wprowadzonych przez @youBy'a, co bym mógł przetestować jak to będzie współgrało z zewnętrznymi programami sterującymi.

queuedEU:
Nie zapomne, tym bardziej ze nie wiem o co kaman ;-D. Moze jakies szczegoly o jakiej ilosci ramkach, gdzie do czego, (cos popsulem?) - wtedy przynajmniej bede wiedzial o czym zapomniec i w jakiej i jak bardzo ;). O WM_COPYDATA wiem tyle, ze sluzy do przesylania danych pomiedzy okienkami niezaleznych aplikacji. Tego co bys chcial tam jeszcze to nie wiem, bo szkoda ze nie napisales. No ale moze znajde numer do Jackowskiego to wypytam ;)

djuzi:
@queuedEU: Nie wiem czy @youBy commitował wszystkie swoje zmiany odnośnie ramek pojazdów.
Generalnie powinny być oprócz tych opisanych ramek jeszcze ramki: stanu pojazdu, usterek pojazdu, wszystkich pojazdów (12, 13, 14 chyba). Ramki te służą kolejno: do zewnętrznego podglądu parametrów prowadzonego pojazdu, jego usterek i położenia wszystkich pojazdów dostępnych na scenerii. Więcej szczegółów zna ten, co to popełnił ;)

firleju:
To jest w nowych exe. Q portuje z najnowszej wersji więc i te zmiany też będą. I tak mu ciągle jeszcze dorzucam :D
  Dodano: 31 Marca 2016, 20:16:10 A tak swoją drogą to trzeba by zmienić tą prowizorkę na coś normalnego (czyli bibliotekę do komunikacji).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod