Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
\"Czerwone perony\" podejście drugie
Cesky Kretek:
Jeśli ktoś chce podobny peron na łuku to trzeba zrobić dwa obiekty typu road na różnych wysokościach i parametrach ścięcia boku itd.. Kiedyś próbowałem modelować peron na łuku z łamanych, ale nie polecam.
byczek:
Często też pośrodku peronu przez długość przebiega kratka ściekowa.
Zostałeś raportowany. Pośrodku piszemy razem. Proszę poprawić.
Sawi
matek123:
Można spróbować robić peron na łuku narzędziem loft.
Stele:
Na road takiej geometrii nie zrobisz. Nie możemy generować płaszczyzn o normalnym skierowanym w doł. Aby wygiąć, to kroimy peron na x segmentów zależnie od promienia łuku. Tworzymy kopię toru, skalujemy ją trochę dla zmiany promienia dla zewnętrznej/wewnętrznej łuku i ustawiamy ją w osi przyszłego peronu. Nadajemy naszemu peronowi modyfikator pathdeform. Gotowe. Nie trzeba zmieniać mapowania jak przy lofcie. :)
Cesky Kretek:
--- Cytat: byczek w 18 Listopada 2015, 18:08:15 ---Często też po środku peronu przez długość przebiega kratka ściekowa.
--- Koniec cytatu ---
Pisałem o tym wcześniej - miejmy nadzieję, że Maciek to uwzględni.
Co do czarowania w maxie - pionowo nie wygenerujesz ściany, ale z kątem ~1* już tak. :P
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej