Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Edycja modelu kabiny EN57
Wiggle:
--- Cytat: EP08_015 w 22 Września 2015, 17:12:20 ---Kolego pbzylek musialbys się postarać o range DEVS to będzie dostep do skryptu. Jest to narzedzie developerskie a wiec niedostępne dla zwykłych uzytkownikow.
--- Koniec cytatu ---
No tak tylko w jaki sposób? :/ Bo naprawdę chęci mam mnóstwo, a widzę, że pomoc dla symulatora jest potrzebna./
--- Cytat: Joachimowicz w 22 Września 2015, 17:16:19 ---Mam pewien pomysł, nie wiem czy zadziała ale jest taka szansa. Z tego co wiem skrypt exportu do T3D jest ogólnodostępny i mógłbyś zapisać model krzesła jako XYZ.t3d, po czym otworzyć t3d kabiny kibla i skopiować cały wpis z XYZ.t3d do kibla. Potem pobawić się współrzędnymi aby był w odpowiednim miejscu.
--- Koniec cytatu ---
Na lekkie poprawki jest to okej, ale ja mam zamiar zrobić kilka modeli, które będą przeróbką tego podstawowego.
Stele:
Piszesz do administratora (a tych ostatnio ubyło) i jak się spodobasz to dostaniesz.
up5358:
Zeby sie spodobac to niech wykona te kilka tekstur kibli. Akurat na mapowanie z 57_v1 idzie je zrobic. Niech wykonczy ta 57-857 i da do testu, bo nie przypuszczam, by "na piekne oczy", ktorykolwiek z adminow dal mu "range". A jak zrobi poprawnie te 4 tekstury kolejnych kibli to bedzie mu "latwiej" przekonac administracje. Tyle, ze my sobie mozemy pisac. Od niego zalezy, czy majac checi, o ktorych pisze dokonczy to, o czym pisal w innym temacie.
Wiggle:
Dobrze, spróbuję. Dzięki za wsparcie. :) Mam nadzieję, że moje plany dojdą do skutku.
Sawi:
To nie jest casting. No chyba, że o czymś nie wiem. Pamiętam jak ja zaczynałem i wtedy trzeba było na to zasłużyć. Owszem prośba to jedno, ale bez zaangażowania szybko słomiany zapał opadnie. Obstawiam, że obecnie jest podobnie.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej