Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Bonanza v 2.0

<< < (5/13) > >>

Cesky Kretek:
Ło panie, jakbym miał drukarkę 3D to postawił bym sobie ten model nad kominkiem.

Rudzik:
Mam problem. Podczas teksturowania w oknie edycji UVWs mam teksturę w rozdzielczości 256x256 co praktycznie uniemożliwia pracę na małych elementach. W ustawieniach ustawiam 1024x1024, ale po ponownym włączeniu edycji mapowania przy kolejnym elemencie znów jest niska rozdzielczość. Wiecie jak to ustawić na stałe? 3DS 2010.

Sawi:
Też miałem z tym problem i go rozwiązałem. Ja używam rozdzielczości 1024x1024. Wystarczy ją ustawić i na końcu zaznaczyć w zakładce Options Save Currennt Settings As Deflaut. Ustaw to podobnie i będzie hulać :).

MaciejM:
Mam prośbę o element nad prądnicą, żeby nie był płaski.

Rudzik:
A to to wiem, zrobię to tak jak ma wyglądać (inaczej jak na Twoim zdjęciu).
  Dodano: 23 Sierpnia 2015, 00:25:58 Element poprawiłem wg. zdjęć wózków jakie posiadam i są nowe maźnice. Jeszcze tylko dokończę mapowanie i wózki skończone.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod