Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Włącznik baterii.

<< < (2/7) > >>

Stele:
Może być battery_sw. Nazwę submodelu i tak się w mmd definiuje. Ten przełącznik zawsze jest bistabilny? Bo to już trzeba określić na sztywno.

Rudzik:
Tak, jak się przełączy wisa albo nożycowy to tak zostaje, przynajmniej się nie spotkałem z niczym innym.

miko22:
Tzn. WIS 63 ma akurat taką funkcję, że kiedy płynący przez niego prąd przekroczy 63A, styki się rozwierają a dźwigienka zostaje ustawiona w pozycji środkowej. Jest to pokazane na tym filmie i jeszcze od 11min. 50s. Później, aby ponownie załączyć włącznik, trzeba dźwigienkę cofnąć do położenia "0" (w symulatorze trzeba by wtedy wcisnąć [J]) i dopiero przestawić ją w położenie "I" (wcisnąć [Shift]+[J]). Choć nie wiem, czy to już ten etap rozwoju MaSzyny, żeby uwzględniać prąd pobierany z baterii...

Stele:
Teoretycznie mamy to liczone chyba, ale proponowałbym takie detale zostawić na schematy drabinkowe, a póki co dodać tylko switcha. Piszę notkę bugtrackera by przypominało i postaram się załatwić przy kolejnym exe.

Rudzik:
Na chwilę obecną można by to sobie odpuścić, bo baterię używamy głównie do momentu podniesienia pantografów, pewnie bardzo rzadko uruchamiając lokomotywę z pustym ZG, więc tylko parę sekund, dopóki pantograf nie dotknie drutu. A poza tym w ET21 na przykład, gdzie jest zwykła dźwignia przesuwana do konkretnej pozycji, pali się bezpiecznik topikowy. Więc trzeba by było z tym tez coś pomyśleć. Chyba w "zwykłych" EN57 też tak jest. Chociaż na SU45/46, na 7 i 22 są WISy. Jak wolicie:) Małe przeciążenie przy spr. pomocniczej z załączonymi reflektorami, radiem i co tam jeszcze żre baterię bez podniesionego patyka.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod