Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
MoverC# - Unity3d
Pitek:
Ciekawa opcja z tym Unity, ale mi się nie odpala, prawie 200 errorów w skryptach, tekstur brak, wszystko różowe :D Nie wiem w sumie czemu, może to spowodowane tym, że mam milion innych projektów w Unity i już coś jest tam na klikane.
"Przenosiny" na jakiś darmowy silnik mają plus, bo w takim Unity3d można nawet wersję mobilną MaSzyny wypuścić (np. Android).
ShaXbee:
@piotrek-: Projekt zostal otwarty 6 miesiecy temu wlasnie po to zeby miec wiecej przejrzystosci i zeby kazdy mogl robic takie cuda jak MarcinW ;-)
MarcinW:
Nom, upublicznienie pomaga o tyle, że nie muszę z jakiś przedpotopowych źródeł korzystać, tylko sobie patrzę w najnowszych. Chociaż jest trudno, bo się te 'ify' namnożyły przez lata i nie zawsze wiadomo, co jest ważne...
Tu to samo, co przednio, tylko ze wstępnie uruchomionym SPKSem.
http://eu07.kolej.org.pl/download/mover_spks.7z
piotrek-
A to normalne w tym projekcie, nie przejmuj się, tylko rób, co Ci sprawia radochę.
Pitek:
Nom, można i na androida. Kiedyś nawet na youtuba wstawiałem filmik z testów, gdzie do takiej pseudonastawni są 3 symki podłączone, dwa na normalnych kompach i jeden na tablecie, i sobie razem po stacji zasuwają.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej