Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 MoverC# - Unity3d

<< < (2/2)

Pitek:
Ciekawa opcja z tym Unity, ale mi się nie odpala, prawie 200 errorów w skryptach, tekstur brak, wszystko różowe :D Nie wiem w sumie czemu, może to spowodowane tym, że mam milion innych projektów w Unity i już coś jest tam na klikane.

"Przenosiny" na jakiś darmowy silnik mają plus, bo w takim Unity3d można nawet wersję mobilną MaSzyny wypuścić (np. Android).

ShaXbee:
@piotrek-: Projekt zostal otwarty 6 miesiecy temu wlasnie po to zeby miec wiecej przejrzystosci i zeby kazdy mogl robic takie cuda jak MarcinW ;-)

MarcinW:
Nom, upublicznienie pomaga o tyle, że nie muszę z jakiś przedpotopowych źródeł korzystać, tylko sobie patrzę w najnowszych. Chociaż jest trudno, bo się te 'ify' namnożyły przez lata i nie zawsze wiadomo, co jest ważne...

Tu to samo, co przednio, tylko ze wstępnie uruchomionym SPKSem.
http://eu07.kolej.org.pl/download/mover_spks.7z

piotrek-
A to normalne w tym projekcie, nie przejmuj się, tylko rób, co Ci sprawia radochę.

Pitek:
Nom, można i na androida. Kiedyś nawet na youtuba wstawiałem filmik z testów, gdzie do takiej pseudonastawni są 3 symki podłączone, dwa na normalnych kompach i jeden na tablecie, i sobie razem po stacji zasuwają.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod