Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do Blender-a

(1/4) > >>

firleju:
Witam,

Widząc pewne zapotrzebowanie wziąłem się za temat skryptów do eksportu modeli z Blendera do MaSzyny. W obecnej chwili działa eksport typu Mesh, jednak wielce prawdopodobne jest, że posiada on błędy dlatego w tej chwili jeszcze nie zostanie udostępniony.

Jeśli ktoś chce dostać skrypt do testów w takiej wersji jakiej jest proszę o PW.
  Dodano: 19 Maja 2015, 18:27:46 Pytanie do modelarzy. Czy w projektach używa się obiektów typu Point? Bo Light owszem i to będzie.

Sawi:
Modelarz ze mnie żaden, ale z tego co się orientuję to Point Pivot i Point Helper jest jak najbardziej używany.

danniel:
Czy w baaardzo odległych planach jest stworzenie skryptów do tworzenia scnenerii, eksportu i importu do .scm?

firleju:
Plany obejmują eksport modeli. Do tworzenia scenerii powinny być inne narzędzia. Jak ktoś będzie się chciał szarpnąć to proszę bardzo.

firleju:
Eksporter nabiera rumieńców. W związku z tym, że jestem na L4 to mam chwilkę na dokończenie projektu. Dzisiaj opanowałem automatyczną triangulację obiektów w trakcie eksportu, która nie dotyka samego obiektu. Do ustalenia z modelarzami jest czy parametry tekstury mają być brane z materiału czy z tekstury, gdyż się powtarzają.
  Dodano: 03 Czerwca 2015, 09:39:39 Udostępniam skrypty w takiej wersji jakie są. Eksportują obiekty typu mesh oraz lamp.spotlight.
  Dodano: 03 Czerwca 2015, 20:25:48 Jeszcze mała uwaga: działa na wersji 2.74 i późniejszych.
  Dodano: 03 Czerwca 2015, 21:51:32 Poprawka na brak przypisanego pliku do tekstury powodujący wysyp. W takiej sytuacji będzie traktowane jako brak tekstury.
Powinno już działać także na wersjach wcześniejszych.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod