Porównuje trainy. Zjadło:
1705 dp; 1669 lcd dźwięk piasecznicy
else
// hunter-201211: piasecznica poprawiona oraz przeniesiona do
// TTrain::Update()
if (cKey == Global::Keys[k_Sand])
{
/*
if (mvControlled->TrainType!=dt_EZT)
{
if (mvControlled->SandDoseOn())
if (mvControlled->SandDose)
{
dsbPneumaticRelay->SetVolume(-30);
dsbPneumaticRelay->Play(0,0,0);
}
}
*/
if (mvControlled->TrainType == dt_EZT)
{
if (ggDoorSignallingButton.SubModel != NULL)
{
if (mvControlled->DoorSignalling)
{
mvOccupied->DoorBlocked = false;
dsbSwitch->Play(0, 0, 0);
mvControlled->DoorSignalling = false;
}
}
}
}
2686 dp; 2643 lcd woltomierz prądnicy
if ((mvControlled->EngineType != DieselElectric) && (mvControlled->EngineType != ElectricInductionMotor)) // Ra 2014-09: czy taki rozdział ma sens?
fHVoltage = mvControlled->RunningTraction.TractionVoltage; // Winger czy to nie jest zle?
2783 dp; 2738 lcd liczenie jednostek po depotowym To późniejsza zmiana w lcd
if ((kier ? p->NextC(16) : p->PrevC(16)) != (kier ? p->NextC(4) : p->PrevC(4)))
iUnitNo++;
4357 dp; 4312 lcd ponownie piasecznica; nie zdublowałem tu czegoś przypadkiem?
if (Console::Pressed(Global::Keys[k_Sand]))
{
if (mvControlled->TrainType!=dt_EZT)
{
if (ggSandButton.SubModel != NULL)
{
dsbPneumaticRelay->SetVolume(-30);
dsbPneumaticRelay->Play(0,0,0);
ggSandButton.PutValue(1);
mvControlled->SandDose = true;
}
// mvControlled->SandDoseOn(true);
}
4531 dp; 4478 lcd uzależenienie lampy od baterii? Nie pamiętam bym to robił.
if (mvControlled->Battery == true)
{
btCabLight.TurnOn();
}
4968 dp, 5011 dp, 5459 dp obsługa guzika piasecznicy
ggSandButton.Update();
ggSandButton.UpdateValue(0);
ggSandButton.Clear();
5614 dp 5555 lcd parsowanie guzika
else if (str == AnsiString("sand_bt:")) // przycisk piasecznicy
ggSandButton.Load(Parser, DynamicObject->mdKabina);
Reszta to formatowanie i późniejsze zmiany z tego co zauważyłem. Co z tym fantem robimy?