Ab ovo: konstruktywnie zrobiłem skrina - jest w załączniku.
Niestety kompletnie dyletancka odpowiedź.
1. Znajomość szlaku.
Jak może być znajomość szlaku, jak zainstalował se symulator i sobie jedzie?
Konstruktywnie: warto zacząć od scenerii Bałtyk i składu Su 45. Łatwiej się tym jedzie niż elektrowozem. Stacja Bałtyk Miasto, Bałtyk Katedra, Całkowo. Do tego momentu nie przekraczać 100km/h a najlepiej 90.
Dalej - wleczemy się przez Bałtyk Towarowy bo tam i tak jest skręt max 60 km/h. Dalej - Peron w Bałtyku i stop.
Dalej - rura aż do Alakowic. Hamowanie dopiero za starą nastawnią po lewej. 1 most ze stacją, 2 most i dopiero.
UWAGA: jak się pokazuje ta deska czarna w paski to jest już zwykle za późno na cokolwiek.
F3 - rozkład. Niekiedy działa.
Opisy tras i jakieś rozkazy w katalogu maszyna/inne/
Generalnie jak jest drut to 70 praktycznie zawsze. Jak masz trasę bez drutu - to czasem 20 z bidą.
Nie ma żadnych generalnych założeń jak powyżej.
1. Prędkości określone są w rozkładzie (rozkładowe) i w WOSie (ograniczenia na szlaku).
2. Kłania się znów znajomość szlaku i wskaźników rozmieszczonych na szlaku.
W praktyce na wszystkich trasach minimum 70 jest poza Całkowem, które jest wyboiste i tam 40 momentami. Most jest tam taki jeden kompletnie krzywy. A że tylko Całkowo nie ma drutu...
Oto próbka wertepów:
https://youtu.be/Htc968x2bgE160 tylko gdzie-niegdzie, a tak 100 można próbować jeździć. Tarniowo coś 90 max.
Wiadomość raportowana. Regulamin obowiązki punkt 2 i 11. Proszę poprawić.
Sawi