Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Przenoszenie MaSzyny na MSVS/Clang
ShaXbee:
Etap I: kompatybilnosc z Visual Studio
* Skrypty do buildu w CMake
* Proteza interfejsu fizyki
* Proteza DirectSound
* Dostosowanie kodu do C++99
Etap II: przywrocenie pelnej funkcjonalnosci, kompilacja pod Clang
* Inicjalizacja okna / obsluga IO w GLFW
* Obsluga dzwieku przy pomocy OpenAL-Soft
* Portowanie fizyki na C++
* Postawienie automatycznego buildu - drone.io / travis
* Dodanie minimalnych unit testow
Etap III: uproszczenie renderera, optymalizacje
* Usuniecie kodu uzywajacego Display List
* Usuniecie wsparcia dla formatu BMP
* Optymalizacja renderera - zredukowanie wywolan glDraw*, zarzadzanie teksturami
* Asynchroniczne przetwarzanie fizyki
* Wsparcie dla formatu OGG do kompresji wybranych plikow dzwiekowych
pol102:
Przepraszam za pytanie, ale to wygląda tak poważnie, że nie wiem czy mieści się w zakresie dowcipów na Prima Aprilis... Poważnie?
ShaXbee:
Ten watek nie jest zartem primaprilisowym.
ST44-003:
@pol, od dłuższego czasu była mowa o nowym silniku graficznym. Aczkolwiek, żeby rozwiać wątpliwości, bezpieczniej było o tym jutro napisać ;)
czatowiec:
Czy pomimo przejścia na Visual Studio (całkiem fajne IDE) będzie dalej zachowana kompatybilność z Linuksem przez Wine? Bo to, że MaSzyna jest pisana w przedpotopowym standardzie ma tą jedyną zaletę, że idealnie, bez ani jednego buga działa pod systemem spod znaku pingwina ;)
Ewentualnie, czy kod napisany w MSVS będzie można wyeksportować do takiego środowiska jak np. OpenSourcowe CodeBlocs i skompilować natywną wersję na Linuksa i MacOS? Bo sam symulator (czyli bez programu Ra) nie zawiera chyba WinAPI, a sam język C++ jest multiplatformowy?
Na przykład OpenBVE jest pisane w Visual Studio z użyciem C#, i co prawda udało im się zrobić natywne paczki dla Linuksa, ale ogólnie cały symek z racji zastosowania C# wymaga .NET Frameworka pod Windowsem, a Mono (otwartego fotka) pod pingwinem ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej