Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 SM42_v2

<< < (2/7) > >>

matek123:
Po zmianach w exe ilość trójkątów nie jest decydująca. Natomiast powinniśmy w granicach rozsądku oszczędzać submodele.

Stele:
Doszły smarownice łożysk i większość zawieszenia silnika, czyli "dosrałem poli". Pora się wziąć za czop i belkę skrętową, bo do niej też jest silnik przytwierdzony. W między czasie doczytałem, że pierwsze pół tysiąca smrodków ma inaczej rozwiązaną amortyzację, piasecznice i kilka detali, więc połowa wózka będzie do robienia w dwóch wariantach.

ST44-003:
@Stele, nie chcę gasić Twojego zapału do pracy i ogólnie wykonanych cudów w temacie odświeżania SM42, ale... takie szczegóły to czy aby nie jest zbyt duża przesada? Główna uwaga odbiorców skupia się na samym modelu zewnętrznym i zewnętrznym częściach wózków. Takie rzeczy jak śrubki silników trakcyjnych to naprawdę rzecz której nikt nie zauważy. Przecież w symku nie ma możliwości zrobienia PK lokomotywie :P
Jak mogę zrozumieć sens tworzenia kilku odmian wózków ze względu na daną serię, tak robienie śrubek i innych detali jest już naprawdę zbędne.

hanys:
Zgadzam się z przedmówcą. Po co komu silnik w wózku, którego wgl nie widać. Marnowanie polygonów i daremne obciążanie symulatora.

darek71wrc:
@Stele, no i po co marzłeś, jak i tak nikomu to nie potrzebne.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod