Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Rozjazdy podwójne

(1/3) > >>

carmel4a:
By nie robić większego OT 'u mnie' napiszę w nowym wątku. Z punktów które wysłał mi @Tolein zrobiłem na szybko wzór rozjazdu i chciałem go zaimportować do 3dsa i obrócić. 3ds wywala błąd, Rainsted widzi jako kropkę. Może to ktoś sprawdzić i powiedzieć co jest nie tak?
Błąd 3dsa: w scnImpo linia 164, błąd w konwersji nieznanego na float.
EDIT:Nie licząc podsypek

Ra:
Brak przechyłek.

carmel4a:
Dodałem. Brakowało też wsp. z w wektorach, ale mimo to nie działa. Może nadal mam źle przechyłki. Dla tych rozjazdów ustawiam 300 na torze P3-P4? Czy inaczej i czy gdzieś jeszcze?
EDIT: Nadal są postępy. Udało mi się zaimportować do 3dsa, ale chyba są problemy z wektorami.

Ra:
Tak, podałeś współrzędne punktów kontrolnych a nie wektory. Od współrzędnych punktu kontrolnego trzeba odjąć współrzędne najbliższego końca.

carmel4a:
Na dodatek jak dodałem przechyłki to nie w tym miejscu co trzeba... Poprawię i zobaczę jak to wygląda. Swoją drogą wygląda jakbym miał pomieszane y i z. Przyjrzę się temu, jak coś wyjdzie to podeślę.
EDIT: Dobrze idzie. Tego rozjazdu z góry jeszcze nie poprawiałem, bo potrzebuję na wczoraj symetrycznego i z mojej koncepcji na razie wszystko działa, tj. mam płaski rozjazd(można jechać w lewo, lub w prawo po 2 odcinkach prostych będących w tym samym miejscu). Pozostaje tylko problem widocznej iglicy, będzie trzeba albo wymodelować tory, albo pod to wszystko włożyć jeszcze jeden odcinek prosty, a teksturę z rozjazdu usunąć. Oba odcinki kończą się w różnych miejscach, więc będzie się dało dodać rozjazdy główne. Zakończyć trzeba będzie w ten sam sposób.
Jaka jest dokładność we współrzędnych w Maszynie? Bo nie wiem o ile minimalnie muszą się różnić końce obu odcinków po płaskim rozjeździe.?
EDIT 2: ... i wygląda to mniej więcej tak. Jakieś uwagi, pomysły?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod