Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień

 Linia 356 - materiały

<< < (4/6) > >>

Tolein:
Dokładnie tak, pod spód trzeba położyć odpowiednie elementy układu torowego (niewidzialne), a na wierzch jakiś model. Symek na chwilę obecną nie jest w stanie wygenerować w takim przypadku nic sensownego. Należałoby zrobić pierwszą zwrotnicę w postaci switcha, gdzie tor zwrotny można dać docelowej długości (przynajmniej tak mi się wydaje), ale zasadniczy musi kończyć się odpowiednio wcześniej, przed drugą zwrotnicą, z uwzględnieniem wstawki prostej (nie da się obecnie łączyć dwóch elementów typu switch). Dalej rzeczoną wstawkę prostą, a za nią drugą zwrotnicę.
Przygotowałem na szybko szablon dla Rpd-190-1:9
Jest tam kilka więcej wstawek prostych, z uwagi na fakt, że to rozjazd oparty na Rz-R190-1:9, gdzie są wstawki proste z zasady.


--- Kod: --- x y

P1 0 0
C1 3,5 0
C2 7 0
P2 10,5 0
P3 0 0
C3 7,010079069 0
C4 14,01478639 0,387956683
P4 20,98198995 1,162090412

P1 20,98198995 1,162090412
C1 22,90205164 1,375430599
C2 24,82211333 1,588770787
P2 26,74217501 1,802110974

P1 10,5 0
C1 10,50772542 0
C2 10,51545083 0
P2 10,52317625 0

P1 10,52317625 0
C1 14,02317625 0
C2 17,52317625 0
P2 31,56952874 0
P3 10,52317625 0
C3 17,53325532 0
C4 24,53796263 -0,387956683
P4 31,5051662 -1,162090412

P1 31,5051662 -1,162090412
C1 33,42522789 -1,375430599
C2 35,34528957 -1,588770787
P2 37,26535126 -1,802110974

--- Koniec kodu ---

Możesz spróbować, a nuż coś z tego wyjdzie. ;D

Mariusz1970:
Kiedys, jesli trzeba bylo zrobic switch-switch, to stosowalo sie zwykly tor pomiedzy switchami, nawet o zerowej dlugosci. Jak teraz exe na to reaguje, to nie wiem.

danniel:
Exe nie przyjmuje zerowych torów, bo nie wie jak je narysować.

Mariusz1970:
Probowales? Bo np exe zdaje sie o nr 382 (takie mam ostanie na swoim kompie, wyszlo ono z tego co pamietam duzo pozniej od PC2010), wypisywal w errors zerowy tor, natomiast jesli byl switch-switch, dalo sie przejechac, jesli wycialem ten zerowy tor, exe podczas symulacji zwracal null track.

carmel4a:
Dzięki, spróbuję. Na razie stworzyłem 2 krótkie 190' i jakoś to tam wygląda... ale zawsze mogłoby być lepiej. Jakbym wiedział jak zrobić na profesjonalnie taką zwrotnicę to bym zrobił. Tutaj jest zasadnicze pytanie, czy symulator może obsługiwać więcej niż 3 kierunki jazdy na zwrotnicy? Poza tym myślałem jak to ustawić z pod Rainsted, bo liczenie współrzędnych punktów i wektorów zależnie od kąta linii nie jest niczym przyjemnym. Coś nawet z tego wyszło. Nam tylko problem z połączeniem P4 zwrotnic końcowych z P2 odcinków graniczących z zwrotnicą podwójną. Z pod Rainsted się chyba nie da, a w scn umiem ustawić punkty; nie wiem co wpisać jako wektory.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod