Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień

 Apel o stworzenie postaci ludzikow.

<< < (2/3) > >>

Cesky Kretek:

--- Cytat: Pierog_SU42 w 04 Stycznia 2015, 12:30:16 ---Tutaj proszę przykład model z MakeHumana przekonwertowany do Blendera i powyginany. Tylko to coś się nie chce skalować (albo ja nie potrafię). I trzeba było to sprawdzić czy po konwertowaniu na .3ds a później .t3d model się nie posypie.
* W załączniku model przekonwertowany do .3ds .

--- Koniec cytatu ---
Spoko, przyda się w sam raz do animacji dobiegających na ostatnią chwilę. ;)

Ra:
A nie chcecie zrobić animowanych ludzików, bo?

Sawi:
Swego czasu o tym pisałem, jednak powtórzę raz jeszcze. Jestem w posiadaniu kompletnego podręcznika do Blendera.

Mariusz1970:
Ra, bo moze jest wiecej pie..
Jesli upierasz sie o ruchome, stworz wlasny apel ;)

muri:
A nie wystarczy przygotować więcej tekstur na istniejący model ludzika? Działa, chodzi i wogóle - no to w czym problem?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod