Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
SKP - dyskusja o scenerii
Jaco:
Przejechałem scenerię i uważam, że jest ciekawa. Miałem problemy z fps (15-30), ale mam GeForce 8600 GT 512 MB.
Tomnord15:
Czy mogę skonwertować pliki tekstur scenerii do dds, żeby wydajność była lepsza?
MaciejM:
--- Cytat: Tomnord15 w 27 Grudnia 2014, 16:42:50 ---Czy mogę skonwertować pliki tekstur scenerii do dds, żeby wydajność była lepsza?
--- Koniec cytatu ---
Dokładnie tak jak mówisz, tekstury w tej scenerii są w TGA, konwert do DDS powinien nieco polepszyć sprawę na słabszych sprzętach. Poniżej wstawiam link do poradnika tworzenia tekstur DDS (konwert TGA -> DDS) za pomocą PaintNET. Jeżeli ktoś chce się podjąć tego, to może przygotować paczkę tekstur po skonwertowaniu i wstawić tutaj.
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19535.0.html
--- Cytuj ---Opublikowana została nowa sceneria (autor: @SKP), sceneria w wersji niedokończonej, zawierającej błędy. W tym wątku zgłaszać można wszelkiego rodzaju problemy / wątpliwości, oraz przede wszystkim wrzucać propozycje poprawek, które należy dokonać.
--- Koniec cytatu ---
Dodano: 27 Grudnia 2014, 16:54:06 Przy okazji - przygotowałem instalator Rainsted do paczki ze scenerią: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,26421.msg393888.html#msg393888 . Czy ktoś ma z nim problemy (np.: nie pobiera wszystkich plików)?
karolmaszynista:
--- Cytat: Maciej w 27 Grudnia 2014, 16:38:23 ---Nie wiem dokładnie jak to jest w rzeczywistości, ale moim zdaniem jest na to takie wyjaśnienie: na czystym peronie (tym odnowionym) zatrzymują się pociągi krótsze (np. szynobusy), a do tych drugich wskaźników (na peronie zarośniętym) dojeżdżają pociągi dłuższe, tak aby wszystkie wagony się zmieściły.
--- Koniec cytatu ---
W rzeczywistości wtedy ustawia się wskaźnik W 32 z odpowiednią liczbą metrów.
Maciej:
Mówiąc "nie wiem dokładnie jak to jest w rzeczywistości" miałem na myśli, że nie wiem czy na pewno jest tak jak wyjaśniłem ze wskaźnikami W4, ale mniejsza z tym.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej