Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Patch_MaSzyna_10_14

<< < (75/78) > >>

goofy212:
Ja mam takie rozkłady: 1. to posp_1, a 2. to osobowy_1.

HTD:
Ciekawe skąd różnice, czasy obliczone, czy jechałeś? Z HK na początku (przed Kochanowicami) i wyłączaniem WS przed We8? Minutę szybciej mógłbym pewnie dojechać, ale aż 4 byłoby ciężko zgodnie z przepisami.
  Dodano: 29 Stycznia 2015, 20:52:42 Aha, co do towarowego 2, do Lisowa dojechałem zgodnie z rozkładem, potem rzecz jasna zabranie defekta nie mogło być raczej uwzględnione w rozkładzie. Co trochę dziwne - w Lublińcu byłem tylko 10 minut po czasie rozkładowym. Nie liczyłem ile czasu mi zajęło przyholowanie defekta.

goofy212:
Jechałem, mam nawet taśmę. HK przed Jawornicą, szybkie i dynamiczne rozruchy, zgodnie z przepisami, wagony mi nie luzowały, (w kilku miejscach miałem 121 km/h, co widać na taśmie, hasler wskazywał 120 ale błędy są zawsze). Przed chwilą jechałem kolejny raz i różnice były kilku, kilkunastu sekund, jednak nie więcej jak 25-30. Misje przejechałem kilka razy na EP09 i na EU/EP07. Tylko w Częstochowie Stradom nie jestem pewien szlakowej jechałem tam 50 km/h. Towarowymi nie jechałem.
EDIT: Dodaje poprawiony rozkład dla pospiesznego.

mac140:

--- Cytat: HTD w 29 Stycznia 2015, 20:46:52 ---Ciekawe skąd różnice, czasy obliczone, czy jechałeś? Z HK na początku (przed Kochanowicami) i wyłączaniem WS przed We8?

--- Koniec cytatu ---
Od kiedy to przy We8 wyłącza się WS?

HTD:
A co się robi?


--- Cytuj ---Aby przejazd między wskaźnikami We8 i We9 odbywał się bez poboru prądu z sieci jezdnej przy podniesionych pantografach, czynnością maszynisty trakcji elektrycznej dojeżdżającego do wskaźnika jest wyłączenie obwodu głównego pojazdu, sprężarki powietrznej, wentylatorów chłodzenia silników, wentylatorów chłodzenia oporów obwodów powietrznych, a dla elektrowozów z pociągami pasażerskimi lub zespołów elektrycznych w okresie ogrzewania — wyłączenie ogrzewania elektrycznego pociągu. Do czasu na wykonanie czynności wyłączenia, wyżej wymienionych odbiorów zasilanych przez pantografy, należy doliczyć 30 sekund dla lokomotyw ET40 na powrót układu nadążającego do pozycji 0 po cofnięciu nastawnika jazdy.
--- Koniec cytatu ---
Źródło: zeus.krb.com.pl/?szkolenie-druzyn-trakcyjnych,182

Prawidłowo czy nieprawidłowo? WS odłącza wszystko zasilane z pantografów, czy nie?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod