Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Patch_MaSzyna_10_14

<< < (8/78) > >>

PanMechanik:

--- Cytat: pbzylek w 29 Października 2014, 17:42:11 ---W misji l61+l144_osobowy oświetlanie torowiska przez pociąg działa bez problemu :o

--- Koniec cytatu ---

Tam oświetlenie scenerii jest nieco "czytelniejsze" dla oka, przez co wydaje się że reflektory lokomotywy czynią taki efekt. Niestety, złudzenie.

Ra:
Smugę testowałem na Quarku z dynamicznym oświetleniem. Widoczna była nadal, gdy już wszystko dookoła było widoczne, więc podniosłem jej poprzeczkę.

--- Cytat: PanMechanik w 29 Października 2014, 17:28:07 ---Nie oświetlały i prędko oświetlać nie będą, ta smuga jest tematem tabu i nie ma na nią mocnych.

--- Koniec cytatu ---
Po co te złośliwości, po prostu podaj wzór przez jakie współczynniki należy przemnożyć składowe światła ambient i diffuse oraz z jaką wartością porównać sumę, żeby określić, czy smuga ma być widoczna, czy nie. Czekam.

PanMechanik:
Jarku, dlaczego Ty wszędzie dopatrujesz się złośliwości? Nie ma jej w mojej wypowiedzi ani grama, szanuję to co robisz, pokłony dla Ciebie za kawał dobrej roboty. Ja jedynie odpowiedziałem na pytanie @pbzylka. Nie zabierał bym głosu w kwestii smugi, gdybym sam nie próbował z nią walczyć, a próbowałem i to niejednokrotnie. Nie przyniosło zamierzonego efektu i zdałem sobie sprawę jak to wymagające zagadnienie.

Ra:
A ja chcę zrobić dobrą smugę, ale nie mam czasu na zgłębianie zawiłości związanych z symulowaniem oświetlenia. Jak tylko dostanę w miarę rozpracowane i zweryfikowane z rzeczywistością rozwiązanie, to jego zaprogramowanie nie będzie żadnym problemem.

Technik:
Trochę mocno buja pudłem (tak, że przy jeździe 120km/h czasami jestem pod pulpitem) na Drawinowo Pospieszny, ET22-2000, BDPUMN i BD na haku.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod