Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Patch_MaSzyna_10_14

<< < (42/78) > >>

Maciej:
Zauważyłem następujący błąd w SU45: gdy na haku mamy kilka wagonów i wykonujemy rozruch, to wskazówka amperomierza prądnicy wychodzi poza skalę i jej na chwilę nie widać (screen). Później wraca na swoje właściwe miejsce, czyli do skali. Poza tym wydaje mi się, że nadmiarowy wywala zbyt późno.

dodulec:
Dajesz za gwałtowny rozruch. Dawaj powoli nastawnik do przodu. Ale błąd potwierdzam. Skoro wychodzi poza skalę i nadmiarowy nie wywala, to na pewno wywala zbyt późno.

kamil1306:
Rozkład jazdy w misji l053_calkowo-sluzba-tlk-1 przestaje się przewijać w Paszkach Małych. Wychodzi na to, że nie ma tam w7 w4 przypisanego dalej w scenariuszu. Może ktoś potwierdzić?

Sawi:
W7? Raczej jak już to W4.

adamst:
Z tym rozruchem w SU45 to chyba trzeba poczekać na DP2 od yuby'a. W rzeczywistości na SU45 nie da się w normalnych warunkach wykonać gwałtownego rozruchu który by wywalił nadmiarowe, bo nie pozwoli na to regulator Woodwarda i sama charakterystyka prądnicy. Nawet, jeżeli ruszając od razu zakręcimy kołem na 10 albo 13 pozycję, to i tak napięcie i prąd na silnikach będzie się zmieniać dość łagodnie - dopóki silnik spalinowy nie wejdzie na obroty, regulator mocy ograniczy wzbudzenie prądnicy głównej (a co za tym idzie napięcie na silnikach) - a do tego maksymalne napięcie prądnicy jest ściśle powiązane z obrotami.

Jedyny sposób, aby zrobić taki gwałtowny rozruch, że mogłoby wywalić nadmiarowy, to wejść na ostatnią pozycję przy "podpartych bokach" (zwarty na stałe przekaźnik PZB2) i wyłączonych wentylatorach silników trakcyjnych (=brak jazdy), a następnie załączyć je, co spowoduje załączenie jazdy, i wtedy nawet przy minimalnym wzbudzeniu prądnicy napięcie i prąd na silnikach będzie na tyle duży (pamiętajmy o wymuszonym podparciem PZB2 załączeniu bocznika I), że może wyzwolić przekaźnik nadmiarowy. Ale bez tego rodzaju "oszustw" - nie ma szans.

Przypuszczam, że w obecnej wersji moc dla danej pozycji (wymieniona w chk/fiz) jest przypisana bezpośrednio do pozycji nastawnika, a nie do punktu pracy silnika (obroty), i stąd opisywany efekt.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod