Mój znajomy pracuje w Skansenie Parowozowni Kościerzyna, wpuścił mnie do środka. Powiedział że wystarczy dolać paliwa, oleju i w drogę!
... wymienić (patrz: wsadzić akumulatory), zestawy kołowe wsadzić na tokarkę (pozbyć się kwadratowych miejsc, względnie wymienić oba zestawy), uszczelnić układ pneumatyczny, zawory, uszczelki, wymienić przewody elektryczne na nowe celem uniknięcia sparciałych kabli i izolacji na nich, wymienić paski napędzające obie sprężarki, sprawdzić czy w ogóle silnik sprężarki działa, wentylatory silników trakcyjnych (podejrzewam do wymiany).
O czymś zapomniałem?
Aha! 3/4 lokomotywy nadaje się do generalnego remontu, bo po tak długim postoju nic nie jest w niej sprawne. No, może poza żarówkami i one pieron wie czy działają.
Następnym razem jak Cię wpuści do kabiny, porób (tylko dobrej jakości i wyraźne!) zdjęcia na tekstury kabiny tej lokomotywy. Przyda nam się SP45 w symku, spełniająca obecne wymogi symulatora.
Reg. obowiązki 11a.
Nie karmić trolla.
Benek