Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Patch_MaSzyna_08.14

<< < (44/52) > >>

Tomnord15:
Co do słupów sieci trakcyjnej to na prawie każdej scenerii kotwowe słupy trakcyjne lewitują w powietrzu. Nie tylko na L053. Przykładowy screen z Krzyżowej 2.

Maciej:
@Stele, jeżeli chodzi o te słupy sieci trakcyjnej, to trochę boję się ich ruszać, bo na trakcji w Maszynie za bardzo jeszcze się nie znam. Postaram jak najszybciej nauczyć się poprawiania sieci i słupów. Póki co, mam to w planach.


--- Cytat: Woku w 11 Października 2014, 13:35:29 ---@Maciej, jak dasz radę zmienić na nowe wskaźniki to byłoby jeszcze lepiej, bo od 1 grudnia obowiązywać będą nowe (biały z czarną cyfrą) a stare (czarne z białą cyfrą) będą wskaźnikiem do odwołania.
--- Cytat: matek123 w 11 Października 2014, 13:47:48 ---@Woku, ale na starych sceneriach, może niech zostaną jako historyczne?
--- Koniec cytatu ---

--- Koniec cytatu ---
To na których sceneriach mogę się wziąć za poprawianie wskaźników W24 na W24a?

Stele:
Przypominasz mi siebie sprzed kilku miesięcy :) Wpadnij w oko Atapiemu, to dostaniesz dostęp do WBT a tam masz wątek o nowych modelach sieci.
Budowę sieci w symku na ile zrozumiałem starałem się opisać w wątku "zasilanie sieci". Jak czegoś tam brak, to pytaj śmiało. Odpowiem na miarę swojej wiedzy. Oczywiście wiele brakuje, ale niestety teraz muszę studiować inne rzeczy, niż konstrukcja sieci.
Jeśli chcesz tym się zająć na poważnie, musimy ogarnąć kładzenie sieci w Rainstedzie i w razie konieczności wylobbować zmiany w edytorze. Notatnikiem ani 3dsem całych scenerii się poprawnie nie zelektryfikuje raczej.

Ra:
Zasadniczo to ja czekam na słupy, w których ramię odciągowe da się przesuwać wzdłuż wysięgu...

Wokulski:
@Maciej, myślę, że l053 spokojnie możesz zacząć, linia61, linia61+l144, zwierzyniec. Potem zobaczymy jak to wygląda i pomyślimy co dalej.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod