Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Patch MaSZyna_04.14
blachamc:
--- Cytat: RoboBatman w 01 Maja 2014, 15:09:17 ---@adsim: Czyli mam rozumieć, że jak chcę dać EN57 do jakiegokolwiek scenariusza to muszę dać:55 headdriver, 0 nobody i 0 nobody?
--- Koniec cytatu ---
I tak właśnie robię poprzez Rainsted i efekt jest taki, że mam nie sprzęgnięty ostatni człon.
Quark-t:
Bo sprzęg ma zostać 55 tylko obsada ma być nobody. Numerek to rodzaj sprzęgu (zauważ, że zmienia się przy modyfikowaniu w Rainsted za pomocą pól wyboru) a headdriver, connected, nobody to obsada pojazdu.
blachamc:
Czyli, że jak to ma wyglądać: 55 headdriver, 55 nobody, 55 nobody, a w przypadku powiedzmy ET41 63 headdriver, 3 nobody?
Zaczyna się to robić coraz bardziej skomplikowane.
Quark-t:
Numerek odpowiada za typ sprzęgu z następnym pojazdem. Jeżeli jedziemy zwykłą, pojedynczą jednostką, to mamy 55 55 0 (bo nie ma kolejnej), a obsady pojazdów to headdriver (bo w niej siedzimy), nobody i nobody, Reasumując 55 headdriver, 55 nobody, 0 nobody.
W przypadku ET41 luzem to będzie 63 headdriver 0 nobody. Jak wstawisz wagon, to drugi człon musi mieć 3 itd.
To nie jest skomplikowane, wystarczy chwilę się zastanowić oraz szukać...
EDIT:
O sprzęgach: http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/EU07.EXE_424
--- Cytat: Ra ---Aby lokomotywy dwuczłonowe ze sprzęgiem wysokiego napięcia działały prawidłowo w kolejnych wersjach, niezbędne jest dodanie maski sprzęgów AllowedFlag=-63 do sprzęgu międzyczłonowego w pliku FIZ. Jeśli między członami jest również przewód ogrzewania, należy wpisać AllowedFlag=-127. Analogicznie liczby te należy umieszczać we wpisach do scenerii (63 – połączenie sprzęgiem wysokiego napięcia, 127 – sprzęg WN oraz ogrzewania; jeśli sprzęg będzie ze znakiem minus, to człony będą traktowane jako jeden pojazd i nie zostaną rozłączone podczas manewrów). Dotychczas w takich przypadkach była używana maska sprzęgu 55, która nie zawiera sprzęgu WN ani ogrzewania. Człon podłączony sprzęgiem WN do innego członu, który ma zasilanie, nie musi mieć podniesionego pantografu.
--- Koniec cytatu ---
PiterCC:
--- Cytat: blachamc w 07 Maja 2014, 12:38:15 ---Czyli, że jak to ma wyglądać: 55 headdriver, 55 nobody, 55 nobody, a w przypadku powiedzmy ET41 63 headdriver, 3 nobody?
Zaczyna się to robić coraz bardziej skomplikowane.
--- Koniec cytatu ---
Toć to proste. Sprzęgi zostają te same, tylko zamiast connected daje się nobody
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej