Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Naprawianie sieci trakcyjnej

<< < (2/52) > >>

Ra:
Można puścić AI w Debugmode i miejsca połamania pantografu się zalogują (z dokładnością ok. 10m). Można też wykonać skomplikowane obliczenia, jak ktoś jest dobry z geometrii analitycznej, topologii i programowania tego typu algorytmów.

klimczok_mk:
@Ra, a czy np nie było by lepiej jak by sieć wydzielić do oddzielnego pliku?

hanys:
Ja spróbuję teraz przejechać samym lokiem na scenerii jako sam na całej scenerii.

Ra:

--- Cytat: klimczok_mk w 03 Kwietnia 2014, 20:34:44 ---@Ra, a czy np nie było by lepiej jak by sieć wydzielić do oddzielnego pliku?
--- Koniec cytatu ---
Trzeba przede wszystkim zacząć poprzesuwać słupy, raczej niż wymyślać jakieś zastępcze tematy. A czy sieć będzie w osobnym pliku, czy nie, to znaczenia większego nie ma. Łatwiej się wyszukuje współrzędne, jak są tylko słupy, aczkolwiek ja Quark poprawiłem bez wydzielania.

Sawi:
Choć nie ma co ukrywać, że domki, drzewa, lasy itp powinny być w oddzielnych plikach.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod