Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Naprawianie sieci trakcyjnej

<< < (45/52) > >>

jochand:
@Stele, chodzi tylko o misje L61+144- tlk. Ona ma osobny plik z siecia.

Stele:
l144 TLK. Bez struktury, patrzcie gdzie wklejacie. Były tylko dwa wybicia WSa. Nie wiem o co ten płacz.

jochand:
@Stele, mogl;bys to rozwinac?

Stele:
Bałtyk. Poprawiony tor za Całkowem w stronę końca mapy bo łamało tam patyk AI na powstającym scenariuszu.
Edit: Doszły poprawki yB usuwające konieczność opuszczania pantografów koło Całkowa robione pod pokazy w Trójmieście. Sprawdźcie. Jak działa, to ciachnę we2-3 bo i tak są w nieprzepisowej odległości.

Edit 21.09.14:
Zwierzyńce ed72&tlk. W tym drugim podmieniłem kibla w Kociarach na su bo stał w peronie nie pod drutem. Sprawdźcie jak działają najstarsze scenariusze używające zwierzyniec_trakcja.scm. On niby był poprawiany, a w takim wypadku go zostawię. Towos i transport dostaną sieć z tlki.
22.09.14. Podmianka zwierzyńca. Ponoć łamało na grobli przed Kociarami to doszedł dodatkowy słup. Doszły jeszcze dwa bo było tylko gorzej. Teraz trzyma przynajmniej przy przebiegu testowym w drugą stronę. (trakcja.7z; bez struktury; podmieniać za zwierzyniec/tlk)

RoboBatman:
Sieć po poprawkach na Zwierzyńcu by @Stele jest w porządku. Nie wywala WS-a na całej długości trasy przejazdu na scenariuszu "zwierzyniec_tlk" a patyki całe i zdrowe. Zestaw którym jechałem to ET41-144+wagony standardowo zdefiniowane do tego scenariusza.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod