Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Obsługa zaworu maszynisty hamulca zespolonego

(1/2) > >>

Anrej:
Obsługa hamulca niepraktyczna i nie funkcjonalna.
[num. 2] - powoduje obniżenie ciśnienia w przewodzie głównym do 4,6bara i w cylindrze hamulcowym ciśnienie 1,3bara. Przy 1 stopniu hamowania ciśnienie w przewodzie głównym powinno być 4,5bara.
[num. 5] - powoduje obniżenie ciśnienia w przewodzie głównym do 3,4bara i w cylindrze hamulcowym ciśnienie 4,2bara. Jest to spadek ciśnienia większy niż przy hamowaniu pełnym. Przy pełnym hamowaniu obniża się ciśnienie w przewodzie głównym do 3,5bara.
[num. 8] - powoduje obniżenie ciśnienia w przewodzie głównym do 2,8bara, ciśnienie w cylindrze hamulcowym jest takie samo 4,2bara.
Co jak chcemy obniżyć ciśnienie w przewodzie głównym do 4,0bara? Wprawdzie można użyć [num. 3], ale tutaj jest 0,8bara spadku w czasie 1sek. Czyli spadek ciśnienia o 1,0bar uzyskuje się w czasie 1,25sek. Niech ktoś tak naciśnie [num. 3] aby uzyskać spadek o 1,0bar.
Przy prowadzeniu składu towarowego 4800 ton brutto, długości 864m ma to znaczenie.

--- Kod: ---node -1 0 ET22-647 dynamic PKP\ET22_V2 201E-647 201E  0 headdriver 3.BGNN 0 enddynamic
node -1 0 a40069 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-23 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a56362 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-24 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a16457 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-27 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a59081 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-29 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a53038 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-31 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a57924 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-34 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a19075 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-38 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a16914 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-48 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a33206 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-60 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a46727 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-22 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a40069 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-23 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a56362 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-24 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a16457 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-27 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a59081 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-29 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a53038 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-31 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a57924 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-34 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a19075 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-38 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a16914 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-48 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a33206 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-60 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a26026 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-61 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a55094 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-62 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a11595 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-67 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a33966 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W7-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a48307 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-533-7509-2 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a46547 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-1 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a46304 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-2 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a12015 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-30 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a47396 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-32 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a40079 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-34 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a26947 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-36 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a1829 dynamic PKP\EAOS_V1 401W 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a2733 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-25 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a9398 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-39 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a7033 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-55 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a3357 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W2-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a1809 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W6-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a8304 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W8-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a6102 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-35 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a562 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-21 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a773 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-50 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a46727 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-22 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a26026 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-61 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a55094 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-62 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a11595 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-67 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a33966 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W7-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a48307 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-533-7509-2 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a12015 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-30 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a47396 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-32 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a40079 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-34 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a26947 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-36 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a1829 dynamic PKP\EAOS_V1 401W 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a2733 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-25 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a9398 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-39 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a7033 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-55 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a3357 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W2-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a1809 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W6-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a8304 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W8-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a6102 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-35 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a562 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-21 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a773 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-50 401W  0 nobody 0.BGNF 57 coal enddynamic

--- Koniec kodu ---
Przy takim składzie nie można stosować odhamowania stopniowego, tylko pełne. Czyli nie można zwiększać ciśnienia w przewodzie głównym, jak się za bardzo obniży.

Husarz:
Gdzie CI w Polsce prowadzą brutto 4800 ton?

Anrej:
A nie mogę sobie w symulatorze stworzyć? Co jest jakieś ograniczenie brutto?

RoboBatman:

--- Cytat: Husarz w 17 Lutego 2014, 00:58:00 ---Gdzie CI w Polsce prowadzą brutto 4800 ton?

--- Koniec cytatu ---
Freightliner PL w składzie z 2 x Class 66. Nawet na oficjalnej stronie www Freightliner PL się chwali, że przez znakomite parametry trakcyjne lokomotyw Class 66, mogą targać brutta do 4800 ton. Więcej tutaj: http://www.freightliner.eu/pl/fpl/przewagi-fpl/innowacyjny-tabor/ . Nawiasem mówiąc, moim marzeniem jest złapać na filmie wideo taki duet z takim bruttem jadącym przez moje miasto

Ahmedo:
Słyszałem co najwyżej o Czapajewach i 4200t brutto, lecz obecnie..
"Węglarka FPL jest o ponad 9% krótsza od innych wagonów tego typu. Przy standardowych ograniczeniach na szlakach sieci PKP PLK pozwala nam to na formowanie 45-wagonowych składów (standardowo 40 wagonów w pociągu). Zwiększamy tym samym masę ładunkową pociągu o 12,5%, ograniczając koszty transportu."

Na to wygląda że 4800t brutto być może jest możliwe o ile dopuści to PLK.

A co do: "Przy prowadzeniu składu towarowego 4800 ton brutto, długości 864m ma to znaczenie."
Łamiesz przepisy ponieważ: (przytoczę żeby nie było niedomówień)

ZESTAWIANIE POCIĄGÓW - § 28.
 Długość pociągu
"Pociąg towarowy, którego hamulec jest:
1) wolno działający - może mieć długość zasadniczo do 600 m, zależnie od długości torów stacyjnych, na które przyjmuje się ten pociąg.
 Większą długość, lecz nie więcej niż 750 m, pociąg ten może mieć pod następującymi warunkami:
a) długość torów stacyjnych, na które przyjmuje się ten pociąg, jest odpowiednia;
b) miarodajne spadki na szlakach nie przekraczają 12 %o;
c) pociąg prowadzony jest na hamulcach zespolonych,
2) szybko działający - może mieć długość zasadniczo do 300 m.
 Większą długość niż podano w pkt 1 i 2 pociąg towarowy może mieć tylko za zezwoleniem Głównej Dyspozytury Infrastruktury Kolejowej."

Nikt o zdrowych zmysłach nie puścił by byka z takim składem. ~~

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod