Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07

<< < (2/25) > >>

PanMechanik:
Moim zdaniem ciężko tu mówić o jakimkolwiek oszczędzaniu, gdyż opór dla ostatniej pozycji nastawnika wynosi 0 Ohma.

szogun:
Trzeba by przeanalizować zużycie energii przy schodzeniu z pozycji i przy jeździe ze stałą prędkością (w symku na siódemce łatwo się trzyma 120 na układzie równoległym i drugim boczniku). Przypuszczam że więcej zaoszczędziłoby się stosując krótkie rozruchy, jak mamy za kołem "specjalistę" który 250-300A nie przekracza (jest parę filmów na YouTube z takiej pseudo jazdy) to prąd nam ładnie ulatuje w powietrze.

--- Cytat: jarząbek019 w 16 Lutego 2014, 15:48:49 ---Autem też bujasz się do 110km/h wrzucany na luz i czekamy aż spadnie prędkość do 100km/h. Teoretycznie oszczędzamy.

--- Koniec cytatu ---
Silnik spalinowy to inna bajka.

kruger:

--- Cytat: jarząbek019 w 16 Lutego 2014, 15:48:49 ---A nie jest to na siłę oszczędzanie? Autem też bujasz się do 110km/h wrzucany na luz i czekamy aż spadnie prędkość do 100km/h. Teoretycznie oszczędzamy.

--- Koniec cytatu ---

Tyle, że na luzie silnik spalinowy pracuje nadal - elektryczny nie.

Ra:

--- Cytat: kruger w 16 Lutego 2014, 18:55:24 ---Tyle, że na luzie silnik spalinowy pracuje nadal - elektryczny nie.
--- Koniec cytatu ---
Chyba raczej pracuje jako prądnica, bo mechanicznie nie jest odłączany od kół.

kruger:
Jak obwód jest otwarty to nie pracuje jako prądnica.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod