Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Do autorów taboru: ważne!
ABu:
Dzisiaj nad ranem (echhh...) zlokalizowałem i zlikwidowałem buga, który dręczył mnie już od dłuższego czasu, a za sprawę honoru postawiłem sobie jego poprawienie. Był to bug uniemożliwiający ciągnięcie/pchanie wagonów zaczepionych sprzęgami 0<->0 lub 1<->1, czyli takich, których orientacja nie odpowiadała orientacji lokomotywy. W tym momencie można już zaczepiać dowolnie ustawione wagony.
Niestety, pojawił się kolejny problem: do tej pory nikt takiej sytuacji nie przewidywał, w związku z czym śruby i przewody rysowane są tylko dla
sprzęgu nr 1. Jeżeli zaczepimy obiekty w układzie 1<->1 to będą one rysowane podwójnie, jeżeli 0<->0 - nie będzie nic.
A teraz prośba do autorów taboru:
Jeżeli się da, to róbcie proszę modele zaczepionych sprzęgów z obydwu stron wagonów, a ja postaram się zrobić to tak, żeby jakoś wyglądało (i to by była ostatnia rzecz, którą zrobię w starych źródłach).
Pozdrawiam
ZT-POZNAN:
Spoko. Zaraz coś poprawie i na PM podam Ci link do poprawionej wersji i zobaczysz czy tak ma to być. Jeżeli okarze się że jest dobrze poprawie wtedy razem z @Kakishem reszte taboru, który wypuściliśmy.
mixer:
Chcialem tylko zapytac, czy udalo sie takze poprawic drobniutki błąd przez który tekstura śruby sprzegu ulegała rozłączeniu po podpięciu przewodów z powietrzem?
Bo od zarania dziejów symulatora po 1 nacisnieciu "INSERT" następuje polaczenie sprzegu srubowego a po 2 wcisnieciu klawisza podlaczenie przewodu hamulca i (niestety) jednoczesnie sprzeg srubowy wraca sobie na hak.
Niby mało istotne bo niewidoczne z kabiny, ale jednak bug... ;)
|andy|:
--- Cytat: "mixer" ---
Niby mało istotne bo niewidoczne z kabiny, ale jednak bug... ;)
--- Koniec cytatu ---
Przeczytaj ten wątek: http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2525
ABu:
--- Cytat: "mixer" ---Niby mało istotne bo niewidoczne z kabiny, ale jednak bug... ;)
--- Koniec cytatu ---
Od tej wersji łączenie wagonów będzie tylko z zewnątrz (ale za to wszystkich - nie tylko tych przy loku), więc problem stałby się bardziej istotny, gdyby jeszcze istniał. Całe szczęście to jest już poprawione :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej