Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max

<< < (2/3) > >>

youBy:
Jakkolwiek by nie wstawiał, w podanym pliku inc nie ma polecenia origin, które przesuwa lokalny środek układu współrzędnych.

Kozisoft1:
To w tej kwestii, co muszę zrobić?

Quark-t:
Najprościej zajrzeć do jakiegokolwiek pliku inc od budynku i zrobić analogicznie w swoim.

Kozisoft1:
W plikach .inc, znalazłem coś takiego:

--- Kod: ---origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
node -1 0 (p1) model 0 0 0 0 otoczenie/obiekty_stacyjne/wiata1.t3d none lights 3 endmodel
--- Koniec kodu ---

To dopiszę w pliku .inc, a czy także muszę coś dopisać do .t3d? W folderze models, są tylko pliki E3D, więc nie mam jak podejrzeć.

Edycja:
Dopisałem w swoim pliku .inc, to:

--- Kod: ---origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
node -1 0 (p1) model 0 0 0 0 osmkdp/wiez.t3d none endmodel
--- Koniec kodu ---
Zaraz wstawię obiekt, zobaczymy...

Benek:
Jeszcze trzeba domknąć wpisy. Endorigin i chyba endrotate. Poszukaj tego w INC-u na samym końcu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod