Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max
youBy:
Jakkolwiek by nie wstawiał, w podanym pliku inc nie ma polecenia origin, które przesuwa lokalny środek układu współrzędnych.
Kozisoft1:
To w tej kwestii, co muszę zrobić?
Quark-t:
Najprościej zajrzeć do jakiegokolwiek pliku inc od budynku i zrobić analogicznie w swoim.
Kozisoft1:
W plikach .inc, znalazłem coś takiego:
--- Kod: ---origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
node -1 0 (p1) model 0 0 0 0 otoczenie/obiekty_stacyjne/wiata1.t3d none lights 3 endmodel
--- Koniec kodu ---
To dopiszę w pliku .inc, a czy także muszę coś dopisać do .t3d? W folderze models, są tylko pliki E3D, więc nie mam jak podejrzeć.
Edycja:
Dopisałem w swoim pliku .inc, to:
--- Kod: ---origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
node -1 0 (p1) model 0 0 0 0 osmkdp/wiez.t3d none endmodel
--- Koniec kodu ---
Zaraz wstawię obiekt, zobaczymy...
Benek:
Jeszcze trzeba domknąć wpisy. Endorigin i chyba endrotate. Poszukaj tego w INC-u na samym końcu.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej