Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max
Kozisoft1:
Ok. Dziękuję bardzo za pomoc, już wszystko działa jak trzeba. Niżej umieszczam fragment wpisu .inc, początek oraz koniec.
--- Kod: ---origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0[/color]
//-------------------------------------------------
// Object01
//-------------------------------------------------
node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5 endmaterial osmkdp\HighRiseR
-11.957 0.0 7.73974 0.0 -1.5708 0.0 -0.000320256 0.846979 end
-11.957 0.0 -17.2603 0.0 -1.5708 0.0 -0.000319898 0.153021 end
3.043 0.0 -17.2603 0.0 -1.5708 0.0 1.00032 0.153021
endtri
--- Koniec kodu ---
--- Kod: ---rotate 0 0 0
endorigin
--- Koniec kodu ---
Z tego co zauważyłem, nie trzeba wpisywać w pliku .inc, przekierowania do pliku .t3d, wystarczy to co wyżej umieściłem, działa.
Dziękuję za pomoc.
Można zamknąć
Ra:
Nie trzeba, tylko robiąc obiekt trójkątami terenu traci się możliwość np. wykonywania animacji w modelu (np. otwieranie bram, zapalanie świateł). Ponadto każdy egzemplarz zrobiony trójkątami terenu jest całkowicie odrębnym obiektem, podczas gdy model ma tylko jeden wzorzec, a egzemplarze są jego kopiami.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej