Na początku napiszę, że TRAXX w wydaniu F140DE w MaSzynie to super sprawa. Miałem okazję prowadzić ten wóz w realu i na prawdę w Symulatorze wyszło to fajnie. Wiadomo, brak ED i tempomatu to sprawy innego rzędu, ale w ramach testu mam takie uwagi (testy były na nowym exe EU07_424):
1. po wdrożeniu nagłego hamowania ze 120 km/h:
a) nie ma zrzucenia mocy
b) przy spadnięciu V do 40 km/h wóz już dalej nie hamuje (przyczyna w pkt. 1a)
c) po wyluzowaniu maszyna rozpędza się (przyczyna w pkt. 1a)
2. po zerwaniu CA:
a) bywa, że nie ma reakcji hamulca lub jest słaba siła hamowania
b) jak już wdrożone jest hamowanie to:
- nie zrzuca mocy
- przy ok. 40 km/h nie dohamowuje już
- przy zrzuceniu mocy manualnie przeze mnie przy dalszym działaniu CA i zatrzymaniu się pojazdu nie można wyłączyć CA
Dodano: 06 Lutego 2014, 15:17:17
Przesyłam porównawczo widok kabin BR285-127 z MaSzyny i z oryginału BR285-121...
Troszkę różnic jest:
- inny RTF (w oryginale radio GSMR, a w "127" Koliber")
- w oryginale przy sterowaniu klimą po lewej jest "grzybek" od hamulca bezpieczeństwa...
Tak, czy inaczej dobrze to wszystko wygląda w "maszynowym" modelu...