Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa

 Zasadność "zielonego pasa"

(1/3) > >>

MaciejM:
W jakich okolicznościach stosuje się tzw. "zielony pas"? Rozważam jego zasadność przy wjeździe do B. Głównego od Alakowic (załącznik).
1. Rozjazdy krzyżowe (w przypadku jazdy na wprost). Tutaj ich nie ma.
2. ??
3. ??
...

youBy:
Rozjazdy umożliwiające jazdę z prędkością 100 km/h na bok – tutaj ich nie ma.

Ra:
Chyba kiedyś zgłaszałem, że semafor z zielonym pasem powinien być od drugiej strony stacji Bałtyk, bo tam są krzyżowe. I o ile pamiętam, zostało to poprawione.

uetam:
1. Rozjazdy krzyzowe lub skrzyzowania torow gdy predkosc szlakowa jest wieksza niz 100km/h
2. Rozjazdy o R=1200 lub wiekszym.
3. Sytuacje w ktorych odleglosc pomiedzy dwoma nastepnymi semaforami jest mniejsza niz dopuszczalna dla danej szlakowej.

Mati_An:
Z tego co pamiętam tam jest zbyt krótka droga hamowania, choć wtedy trzeba by zamontować wskaźniki W19 na ostatnich SBL i W20 na semaforach wjazdowych. Niby tam jest zmiana szlakowej na 100 km/h, ale można by przyjąć że kiedyś było 120 km/h i zostało to obniżone ze względu na np zużywanie się toru.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod