Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa

 Zasadność "zielonego pasa"

<< < (2/3) > >>

matfre96:
Akurat w przypadku zbyt krótkiej drogi hamowania kłania się także znajomość szlaku. Ponadto można bezproblemowo wyhamować do następnego semafora więc nie widzę potrzeby obniżenia szlakowej w tym miejscu, zresztą zaraz za przejazdem jest wskaźnik W27 informujący o zmniejszeniu prędkości szlakowej do 100 km/h. Osobiście uważam że zielony pas nie jest potrzebny.

Niebugoclaw:
Można na ten temat dywagować, ale faktycznie tam nie ma drogi hamowania (w dodatku wjazd z SBL 4-stawnej). Prędkość drogowa zależna jest tylko od stanu toru, natomiast pas dodatkowo informuje o braku drogi hamowania, jeśli drogowskazowy jest na stój. W przypadku, gdyby był przelot, na wjeździe mogłoby być S2.

uetam:
Jezeli tam jest 1600 pomiedzy wjazdowym a drogowskazowymi to mozna spokojnie usuanc pas i wjezdzac na S5.

Mati_An:
Odległość między tymi semaforami to dokładnie 1028 m, więc dobrze by było żeby pas zostawić.

Anrej:
Odległość pomiędzy semaforem i tarczą ostrzegawczą, lub innym semaforem pełniącym jej funkcję zależy od prędkości i pochylenia na danym odcinku. Dla toru położonego poziomo zastosować można następujące wartości:

 1600 m przy Vm=160 km/h
 1300 m przy Vm=140 km/h
 1000 m przy Vm=120 km/h
 700 m przy Vm=100 km/h
 500 m przy Vm=60 km/h
 250 m przy Vm=40 km/h

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod